maxmarius Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 tja..koster jo ikke mye for ett sprut bare for å passere 300hk, også blir det jo ganske mye bedre med sprut og vil jeg tro..hmm..trodde man sendte "sin" boks til sverige jeg? jaja er jo kanskje like greit da! fikk ett tilbud fra en som holder til i ålesund, mega squrt, vist jeg komm med biln ferdi demontert uten ledningsnette så skulle han ha 10000 ferdi mappa.. men sku få det for 5000 vist jeg gjor det sjøl... men har aldri montert sånn før så det tørr jeg ikkje å sette meg ut på..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Det spørs på turboen og dysene dine.Toppen og kam (du mener vel vx3?), samt da bunndelen skal jo duge til en del effekt. 300-340hk er vel ikke noe prob med rett turbo og dyser, i og med den er chippet også.. (ja, folk drar ut mye med motronic også!) eg har et vanli 740 et sprut nå som er chippet, det sto et 22 på chipen, minste jeg klarte å ladde med ny turboen er 1 kg, da får jeg litt tennings bank på 4 gear.. men jeg må vente til nesteveke før jeg får bensintryks regulatoren.. håper på at jeg får stilt på bensin trykket sopas at jeg kansje kan ladde litt til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmarius Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 intercooler til 245`n, hvem selger en skikkeli cooler? den orginale dritn duger ikke.. lekker som bare det...;):thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Grei nok http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRIC&vg=114&vgpath=Varekategorier/1399/1166/1458/114 (Tror den er på lager nå..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg