Inge Tenåsen Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hei ! Det er mulig at det er forklart tidligere her inne, men jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i Karbonmatte som man kan støpe og forme til selv for egne prosjekt. Helst på østlandet da, hvis det finnes ? Vet at det var en kar på Elverum som drev med slikt en stund, men vet ikke om han solgte matter ? Takker for svar ! Fortsatt god ferie til de det gjelder !:hello: Siter 666Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 vet desverre ikke det ... men vet det er dyyrt hmmmmmmmmm håper for din del du tar forhåndsregler hvis du skal bygge med karbon , for det er ifølge noen jeg kjenner som jobber med det , et Helsikke... MASSE sikkerhetsregler rundt det . . . Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Er et firma som holder til her i Asker (Hvalstad, Vakås) som selger karbonfiberduker i metervis. De driver vel egentlig med båter og marineteknologi. Husker ikke helt hva firmaet heter, men det ligger i Vakåsveien, ved sidenav Klintberg & Way (Amcar deler) og Norsk Stål. Vi var og kjøpte der for å støpe dørsider i karbonfiber. Koster skjorta men, er verdt det :) De selger også Epoxy osv. EDIT: Mulig det het "Gjerdrum Per Ing AS" Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
formel1 Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Hei ! Det er mulig at det er forklart tidligere her inne, men jeg lurer på om det er noen som vet hvor man kan få tak i Karbonmatte som man kan støpe og forme til selv for egne prosjekt. Helst på østlandet da, hvis det finnes ? Vet at det var en kar på Elverum som drev med slikt en stund, men vet ikke om han solgte matter ? Takker for svar ! Fortsatt god ferie til de det gjelder !:hello: Det er vel Kaz Designs eller noe sånt i Elverum du mener. Jeg mener å huske at han støpte noe til Cosworthen til Ruud Racing i sin tid. Siter '92 Nissan 200SX S13 m/mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 http://www.maritim.no selger carbonmatter som man støper selv, sånn som glass fiber.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 http://www.maritim.no selger carbonmatter som man støper selv, sånn som glass fiber.. Sjekka den ut. Og prisen....? Inni he...... høy.. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg