Gå til innhold

Varmeapparat uten varme

Ranger emnet

okrim

Anbefalte innlegg

Du kan ta ut den justeringstingen i dashbordet, går 3 wires til den, mulig at den til regulering av varmen har falt av..

Har aldri vært bort i dette, så tør ikke gi mer tips:)

Hvordan kommer jeg til der, er vel litt mer enn bare å nappe ut bryteren man justere fra kaldt til varmt med? Må jeg skru ut hele varmeapparat da eller?

Nok kjølevann?

Ja, kjølevannet ligger litt over min. merket så det skulle vel være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når returslangen er varm etter en stunds kjøring så tyder vel det på at det kommer varmt vann inn til registeret, eller tar jeg feil da? Er det noe spjeld som ikke vil lukke eller åpne seg da? Har sjekket wirene til justeringene, og de har ikke falt av i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det finnes golf 2er med et spjeld som styrer kaldt og varm vannet før det ankommer varmeapp.registret... på min er det 2 luftekanaler som deles opp... 1 innom varmeapp og 1 utenom... et "spjeld" som regulerer hvor mye luft som skal gå igjennom kanalene... Jeg mangler også varmen.. enten er det for lite trykk igjennom systemet eller så er registret tett.. finn f.. ikje ut av d.. :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det finnes golf 2er med et spjeld som styrer kaldt og varm vannet før det ankommer varmeapp.registret... på min er det 2 luftekanaler som deles opp... 1 innom varmeapp og 1 utenom... et "spjeld" som regulerer hvor mye luft som skal gå igjennom kanalene... Jeg mangler også varmen.. enten er det for lite trykk igjennom systemet eller så er registret tett.. finn f.. ikje ut av d.. :P

det finnes bare ein type varmeapperat til golf II.

når det er varmluft, så kommer det fra vifta og så gjennom varmeregisteret og så ut luftdysa.

kald luft så går den ikkje gjennom registeret. e eit spjeld som stenger fysisk da.

viss det kan hjelpe deg så kan eg ta bilde av dette sidan eg har dette ligganes løst her heima.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss det kan hjelpe deg så kan eg ta bilde av dette sidan eg har dette ligganes løst her heima.

Hvis det ikke er noe stress for deg så må du gjerne legge bildene ut. Kan være kjekt å ha til en annen gang, eller noen andre kan jo ha bruk for dem snart også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det finnes bare ein type varmeapperat til golf II.

når det er varmluft, så kommer det fra vifta og så gjennom varmeregisteret og så ut luftdysa.

kald luft så går den ikkje gjennom registeret. e eit spjeld som stenger fysisk da.

Har hadd den ute, så vet hvordan den cr ut.. egentlig en ganske enkel spjed, der lite kan gå i stykker.. Eg fatte no ingen ting egentig om hva som er feil... Det er bare ikkje varme :P litt er det.. men veldig lite.. ! dårlig sirkulasjon eller noe.. men har hadd ute registret, og spylt igjennom det, og renset det godt.. så vet ikje eg.. :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider