Volvo245TIC Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Lurte på om det er lovlig å ha birdcatcherscoop i Norge.. Noen som vet? Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Regelen sier ingen skarpe kanter, og den skal ikke hindre utsyn - ellers er "alt" tillatt...innenfor rimelighetens grenser.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo245TIC Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Regelen sier ingen skarpe kanter, og den skal ikke hindre utsyn - ellers er "alt" tillatt...innenfor rimelighetens grenser.... Hmmm.. Skal jeg ta sjangsen da tru? Er jo sinnsykt kult:p Men hvorfor er det så få som har det? Siter 1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8 1996 Toyota Hiace 2,4 2003 Peugeot 307SW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hva med den 60/70 orange chargeren (vant amcar of the year award i forifjor eller fjor) med den enorme motoren ut av panseret. den hindrer jo utsyn... Hvordan kan noe slikt bli registrert? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 holde kjeft? :D Jeg vet ikke hva som er kravet til utsyn, det varierer også fra tilsyn til tilsyn og fra betjent til betjent.... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Regelen sier ingen skarpe kanter, og den skal ikke hindre utsyn - ellers er "alt" tillatt...innenfor rimelighetens grenser.... dvs at kanten må ha en diameter på 5mm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 er det forbudt å ha en 5" turteller klaska midt på dasjbordet da? hindrer vell like mye utsyn det som et litt høyt scoop! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 vel.. har du en bamse/altfor mye wunderbaum i speilet klipper de vekk det på EU kontrollen og så.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Hva med ram air scoop? Ikke noe problem å få godkjent det? Det er 2" Legger ved et bilde som forklaring: Forøvrig det scoopet jeg skal ha på min snart Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 RAM AIR scoopet blir godkjent uten tvil.. det er jo fra en senere Trans Am så hvorfor skulle ikke det bli godkjent. Men skal du ha birdcatcher rett på forgassern så sitter jo den ganske lavt.. kansje den ikke stikker helt over panseret engang. Jeg ville montert den på slik at den sånn at ikke hele kassa stikker over.. men heller fordype bittelitt av panseret foran scoopet så resten av scoopet får full friskluft. Men personlig syns jeg birdcatcher kun kler 70-talls og nedover. Men det er smak og behag. Så forøvrig en Opel Manta 80'talls med bredding og styling og et sånt scoop stikkende over panseret hvor det skjulte seg en chevy v8. Jeg syns det ikke ser så bra ut på en så "ny" bil Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 den 1700hk granadaen har da et kanske heftig høyt scoop.. den er da godkjent. Det meste er nok godkjent så lenge det ikke skjærer sunt de du eventuelt måtte finne på og kjøre på:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 det er jo fra en senere Trans Am Neeeeiii... er ikke det. De scoopene der kom aldri org. de nyeste trans amene har jo det, men de ser helt annerledes ut. disse er ettermarkeds stylingdeler Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Ikke ? åja.. :P men ett hvert biltilsyn eller eukontroll bør da godkjenne det der. Personlig hater jeg folka på bil-tilsynet. KUN gamle stygge folk som hater biler som er gøy. De gjør alt for å gjøre hverdagen din vanskelig! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg