jumbo Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 vet ikke helt om dette passer på et bilforum, men jeg prøver. :D :D :D (trykk på bildet for artikkel i bt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvoMan1380461453 Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 hehe drit bra artikkel... mangler vesentlige viktige ting som blinklys.....og håndbrekk... tut og kjør bare bygge en ny en det.. Siter King Of StreetRacing Av me klærne på me klærne opp i trærne sug på tærne...Dæven du e pære :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2FAST4U Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Mener jeg har sett noe lignende her på forumet??? Var det ikke en her som drev og bygde en slik doning da? hehe, tøft var det ivertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Var jo ikke veldig smart å kjøre med den på veien da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Hehe..... 2 utrolige ting her 1. Bergens tidene skriver om noe som skjedde så langt inni skaugen på østlandet som man omtrent kommer 2. At jeg ikke traff på den "tingen" der var utrolig. Kjørte igjennom samme kontroll 3 ganger og de sto der ikke såååååå lenge. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg kjørte også gjennom den kontrollen, men så ikke snurten av en sånn doning.. fanken, skulle vært artig å tatt en titt på den :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by dalan Jeg kjørte også gjennom den kontrollen, men så ikke snurten av en sånn doning.. fanken, skulle vært artig å tatt en titt på den :D En slik hjemmelaget bil han man trolig ikke sett i Norge siden Kjell Aukrust skapte ”II Tempo Gigante”. UP-folkene trodde ikke sine egne øyne da den suste forbi laserkontrollen. Onsdag suste den hjemmesnekrede doningen forbi en UP-patrulje på Trysilvegen i Elverum, skriver avisen Østlendingen. – Styggeste jeg har sett – Dette er den styggeste kjøringen jeg har sett. Og den farligste, sier Geir Kristiansen hos Viking Elverum på Vestad til avisen. Kjøringen fant sted ved 20-tiden onsdag og UP stod i veikanten og hadde laserkontroll da den svært spesielle bilen kom kjørende forbi. – Det var jo en underlig farkost. Så vi bestemte oss umiddelbart for å kontrollere dette kjøretøyet. Men vedkommende som kjørte, ønsket nok ikke å snakke med politiet, sier politibetjent Øyvind Bakken til Østlendingen. Bilen er trolig bygd på et stillas, med høyst improviserte løsninger. Stakk fra politiet Sjåføren stakk fra politiet etter å ha kjørt inn på en gang- og sykkelsti. Først på kvelden ble bilen funnet forlatt. Ifølge avisen har bilen en motor og flere andre deler fra en Opel. Understellet ser ifølge Østlendingen ut til å være bygd av et stillas, mens gulvet er laget av tykk netting. Det hører også med til historien at bilen mangler både lys, håndbrekk, speil og sikkerhetsbelter. - Vel stor skapertrang – Dette kan vel neppe kalles en bil, men etter det vi forstår dreier det seg om en bil som er fullstendig ribbet, forklarer lensmann og politistasjonssjef i Elverum, Per Erik Skaugrud til NTB. Lattermildt forteller han at han aldri har vært med på et lignende beslag. – Det er viktig å vise initiativ og kreativitet, men i dette tilfellet har vel skapertrangen blitt litt vel stor, slår Skaugrud fast. Politiet mener å ha gode spor i saken og regner med å komme i kontakt med eieren av bilen i løpet av kort tid. Han kan trolig vente seg en bot. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 "Stygg og farlig kassebil beslaglagt"?? Hvor er kassa? Er det girkassa dem mener? "-Dette kan vel neppe kalles en bil, men etter det vi forstår dreier det seg om en bil som er fullstendig ribbet, forklarer lensmann og politistasjonssjef i Elverum, Per Erik Skaugrud til NTB" De ser vel at det ikke er en vanlig bil som er ribbet.....? Hjemmemekk tvers gjennom jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 de ganga jeg kjørte igjennom der var mellom kl. 20 og 21.... Er ikke umulig at jeg kom like etter den første gangen... Var en del snut ute på veien da.... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Morsom "bil" :) :) :), om en kan kalle det en bil da???? Ser ikke ut som en fartsmaskin akkurat!!!! :rolleyes: Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Jeg har nå lys på min iallfall :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Originally posted by CrZy_T de ganga jeg kjørte igjennom der var mellom kl. 20 og 21.... Er ikke umulig at jeg kom like etter den første gangen... Var en del snut ute på veien da.... ja fanken, stemmer det, satt på La Casa og spiste pizza, og plutselig var det en par-tre politi-biler som kom rasende gjennom rundkjøringa og ut på trysil-veien.. hmm.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg