Gå til innhold

Viper GTS gruser en Lambo Murci!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Sammenligning:

Murcielago Viper GTS

HK: 580 450

Toppfart: 330km/t 298km/t

0-100: 3,8 sek 4,6 sek

0-160: 8,6 sek 10,0 sek

Trekk: 4WD RWD

Vekt: 1650kg 1524kg

Pris: 270.000 USD 66.000 USD

Så, prisen tatt i betraktning så gjør Vipern det bra, men det hadde ikke engang vært nært mellom Viper og Murcielago. Om det er nært i et drag race så er IKKE den Vipern original eller så er det bestemordi som kjører Lamboen.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligning:

Murcielago Viper GTS

HK: 580 450

Toppfart: 330km/t 298km/t

0-100: 3,8 sek 4,6 sek

0-160: 8,6 sek 10,0 sek

Trekk: 4WD RWD

Vekt: 1650kg 1524kg

Pris: 270.000 USD 66.000 USD

Så, prisen tatt i betraktning så gjør Vipern det bra, men det hadde ikke engang vært nært mellom Viper og Murcielago. Om det er nært i et drag race så er IKKE den Vipern original eller så er det bestemordi som kjører Lamboen.

word to the bird!

Uansett, det er jo en kjennsgjerning at en amcar er moro på rett strekning eller om du har god tid i svingene. Jeg skal strekke meg så langt som å si at dersom du bruker 270 000 usd på en Viper så kjører du nok fra en stakkars Lambo! ;)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

word to the bird!

Uansett, det er jo en kjennsgjerning at en amcar er moro på rett strekning eller om du har god tid i svingene. Jeg skal strekke meg så langt som å si at dersom du bruker 270 000 usd på en Viper så kjører du nok fra en stakkars Lambo! ;)

Jeg ble litt overasket over Top Gear episoden av en Mustang GT (med The Stig) som nesten holdt følge med en Lotus Exige S (Clarkson) rundt en bane.

Lotusen Aks: 0-60 MPH under 4 sec

Mustang GT aks 0-60 MPH mellom 5 og 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider