*Volvo*Er Maskin deT Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Er som å se Fzen jooo:) ... Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har drivi og kjørt litt for tollpost, kan ikke huske å ha sett deg nico. hvem avdeling jobber du på? Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det bare meg som ble skuffet, når det faktiskt ikkje var noen pick-ups som brant??:hello: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Jeg har drivi og kjørt litt for tollpost, kan ikke huske å ha sett deg nico. hvem avdeling jobber du på? 033 - Larvik! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Er det bare meg som ble skuffet, når det faktiskt ikkje var noen pick-ups som brant??:hello: den var bra! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 en trekker som ikke burner ??? hva er det. 430 hk og sånn ca 100 kg over bakhjula. dummeste jeg har hørt. da må du lime fast dekka på asfalten eller noe. nico er ei rææv! ikke snik deg unna roger, jeg vet du mener det samme! Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaatek Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 033 er vel den eneste avdelinga som gjelder? det er der vi sitter å hører på captain jack på en fredag ettermiddag mens vi sitter på forumet. livet er herlig :D countryfestivalen i helga roger? Siter navara 04 passat 95 caravelle 88 syncro caravelle 89 coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 ja her var det jo mye burnouts....fatality Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 hehe.. Utvilsomt en flott stilling! :) Av og til skulle jeg ønske jeg bare kjørte varer, en så ansvarsfri livsstil er deilig! Det e så word! Om DarkLight noen gang går til helvette skal jeg jobbe på TBS, ha NULL ansvar og etter kl 16:00 skal jeg ikke ofre en eneste tanke på jobb. Det hadde vært vanvittig deilig enkelte dager... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Det e så word! Om DarkLight noen gang går til helvette skal jeg jobbe på TBS, ha NULL ansvar og etter kl 16:00 skal jeg ikke ofre en eneste tanke på jobb. Det hadde vært vanvittig deilig enkelte dager... det hadde du ikke fått hos tollpost! hehe.. hvertfall ikke som sjåfør :D muligens om du kjørte conteiner biler men.. ikke med distribusjon! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 033 er vel den eneste avdelinga som gjelder? det er der vi sitter å hører på captain jack på en fredag ettermiddag mens vi sitter på forumet. livet er herlig :D countryfestivalen i helga roger? skulle, men gjett hva.. JEG GIKK TOM FOR PENGER!! ergo, null countryfestival form eg.. i år og!! faen! :( men neste år.. da ska du se.. hehe :) da blir det en 3-5 uker lang festival åp meg :D hehe.. i usa! (road trip! hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg