Gå til innhold

Vurderer litt denne 740'en... Noen Spm.

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Hei,

Har litt lyst på denne 740'en.

Har hatt BMW'en i noen måndter nå, og jeg savner gamle 740'en min:( Så må nesta ha skikkelig bil igjen nå:)

Men, det er en 89 mod, det står det er galv. kaross på den, kan det stemme? En kompis sa at det kom på 90+ modellene?...

Og den motoren der har jo gått veldig langt.. Er det noe farlig på disse motorne der?

Hva tror dere om denne bilen?

EDIT: Kanskje en lur idè av meg å legge inn link:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1120546

:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er delgalvet. kom ikke med galvanisering før 900serien ble introdusert. da ble 700 flyttet til nederland og anlegget på torslanda modifisert til 900-serien.

Men de er ikke så plaget med rust de nyeste. er noe smått på min ,men egentlig lite.

motorene tåler uendelig mye , du har jo sett hvor lang motoren som stod i 940 min gikk før den tok kvelden... kjenner flere som har hatt langkjørte volvoer , og min gikk faktisk meget godt til siste åndedrag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! Leter etter en gal etter en fin volvo nå.. Men må jo selge bayern først og da, men må fikse noe på den også først da.. Noen som vil kjøpe? :D

bayeriche møckkwerk? neitakk ,holder meg til de svenske jeg...

liker de best...

prisklasse tenker du på?

står en -89 med 17" eiker til 33k på finn.no ,fri for rust.. importbil, tidligere diesel men nå b230f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er delgalvet. kom ikke med galvanisering før 900serien ble introdusert. da ble 700 flyttet til nederland og anlegget på torslanda modifisert til 900-serien.

Men de er ikke så plaget med rust de nyeste. er noe smått på min ,men egentlig lite.

motorene tåler uendelig mye , du har jo sett hvor lang motoren som stod i 940 min gikk før den tok kvelden... kjenner flere som har hatt langkjørte volvoer , og min gikk faktisk meget godt til siste åndedrag...

Hvilkne deler er galv.? Min -86 med 280 000 km på telleren har null tectyl og null rust, delv der lakken har flassa av er det bare bart metall...

Jeg vil gjette på gulv, skjermer, innerskjermer...ihvertfalll

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilkne deler er galv.? Min -86 med 280 000 km på telleren har null tectyl og null rust, delv der lakken har flassa av er det bare bart metall...

Jeg vil gjette på gulv, skjermer, innerskjermer...ihvertfalll

delgalvanisert er bare opp til listen på dørene. bakluka er aluminium på stv. alle de 740ene jeg har hatt (3stk) samt min bror sin så har rust i gulvet vært et problem. faktisk er der rust på -89en min også ,i gulvet på passasjersiden.

selv om din ser bra ut ,så bør du sjekke under gulvteppet inni bilen. for rust i rammvangene og gulvet rett over er ikke altid lett å oppdage. over rammevangen så er det ofte gjennomtrekk før du oppdager det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt under teppet, men ikke hele, det jeg så var bra. Under bilen er den prikkfri, selv på det som har vært utsatt for mye stensprut er helt fint, bart metall uten rust...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider