Gå til innhold

golf cab gli

Ranger emnet

metz

Anbefalte innlegg

stilig robin

har du sotet lykter og blinkere sjøl, hvis ikke hvor har du handlet ?

ingen som har peil på de runde sideblinkerne ?

har hatt ferie i to uker nå, men er tilbake og henter fangerne idag :)

edit: ja, bakfangern er fortsatt tilsalgs.. har også endel anlegg (amp,12",6x9",frontsett) tilsalgs, så jo at dere som svarte her bodde i nærheten og da blir det så enkelt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by metz

stilig robin

har du sotet lykter og blinkere sjøl, hvis ikke hvor har du handlet ?

ingen som har peil på de runde sideblinkerne ?

har hatt ferie i to uker nå, men er tilbake og henter fangerne idag :)

edit: ja, bakfangern er fortsatt tilsalgs.. har også endel anlegg (amp,12",6x9",frontsett) tilsalgs, så jo at dere som svarte her bodde i nærheten og da blir det så enkelt, hehe.

Var på når jeg kjøpte den, kjøpt fra tuning firma i norge iallefall. vet ikke hvilken i farta.

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så var den på, rakk ikke ta bakfangern.

det hvite på fangern er bare smuss som jeg ikke la merke til da jeg tok bildet, ikke sprekker.. off så blass bilen blei ifh :)

det neste nå blir nok å få bytta den lista rundt vinduet og få lakka opp eller bytta viskerne. så blir det vel en sjau i motorrommet så jeg slipper å stå med gåen topp eller no i vinter. videre står vel grill og interiør på planen.. men ting tar sikkert litt tid, for penga strekker jo nesten aldri til ;)

post-2554-13804851915986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

takk skal dere ha folk, ålreit å høre :)

for tiden knoter jeg litt med anlegget, er ikke store sakene og det begrenses av plassen. men har et par jbl bakhøyttalere og et ganske sinna bochmann frontsett som jeg holder på å montere. ellers har jeg bestilt den lista rundt frontruta og satser på å få på den til helga eller i neste uke (den som står på er falma til en stygg brun-oransj aktig farge). forrige uke fikk jeg bytta reg.reim samt ventil løfterne, så nå går ho som ei klokka.

Originally posted by Curb

hey hey... så denn ceben på treffet.. lurte på hvor mye har du senka den og går det greit med den senklinga.. har du valset skjermene eller no??

bilen ruller på 195/50-15 og er senka 40 mm foran og bak (om det ikke var 35, husker ikke), og det er ikke valsa noenting. har heller aldri subba eller hatt noe problemer selv om bilen har vært fullasta.

jeg har forresten en god del småbulker i panseret, så om noen har et helt og fint golf 1 panser liggendes, ta kontakt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

har gjort litt siden sist, boschmann frontsettet, ny frontrute (med sånn solfilter øverst) og blank list rundt frontrute er satt inn. har dessverre ikke fått knipsa noen bilder.

det som også er litt kjipt er at jeg mister internett tilgangen min nå, jeg dimmer nemlig fra sivtjeneste i dag. blir vel litt sjeldnere å se her på bilforumet også.. men vi hørs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider