Gå til innhold

Alpine 9851R selges

Ranger emnet

LLH

Anbefalte innlegg

Selger min ca 1 år gamle 9851R til fordel for en 9855R.

Kostet 3600kr ny.

Fargen på knappene kan justeres mellom orange og grønn.

mere info:

http://www.alpine-europe.com/content/english/a582.det.CDA-9851R_CD--MP3--WMA-RECEIVER.htm

noen som byr 1500?

forutsetningen er at du bor en plass på hedemarken.. må ha pengene i handa førstkommende mandag...

BTW: jeg har ikke mulghet for og levere/møtes før på lørdagen som kommer, pga av jeg er 420km unna bilen min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken, pent brukt???

1500 inkl frakt?

Dessuten må man ikke bo i hedmark, om jeg f.eks hadde overført penger til deg idag, hadde du hatt dem på konto onsdag/torsdag

Er det 4 eller 2 volts utganger????

factory-installed system. It also has three 4V PreOuts for maximum power and minimum noise in the front, rear and subwoofer channels

[Power Specifications]

• 50W x 4 High Power Amplifier

• 2V Pre Out

• 3 PreOuts

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent brukt ja. Eneste som mangler er alpine logoen i høyre hjørnet på spilleren, det er et klistre merke.

mener det er 2volts utganger.

klart det kan over føres penger og sendes.

synes bare det er så mye greiere og møtes, vis du er med meg på den tanke gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent brukt ja. Eneste som mangler er alpine logoen i høyre hjørnet på spilleren, det er et klistre merke.

mener det er 2volts utganger.

klart det kan over føres penger og sendes.

synes bare det er så mye greiere og møtes, vis du er med meg på den tanke gangen..

Synd den hadde bare 2 volts da, det blir for lite for meg :S

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider