Gå til innhold

Trenger 90graders loddbare phonoplugger

Ranger emnet

Sonus

Anbefalte innlegg

jeg har selv prøvd å skaffe men ikke greid heller, så jeg bruker de som Biltema selger, altså adaptere. Funker utmerket men litt "større enn nødvendig"...:) BWT har vel noe sånt men prisen deretter...:hello:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel WBT ;)

Er det noe far for økt støy ved bruk av slike adaptere? Har vanvittig med støypotensiale i bilen. Multimeteret mitt konker ut når jeg skal bruke det i motorrommet med motoren i gang, så vil tro jeg trenger å skjerme alt på best mulig måte.

Har du noen erfaring med å legge signalkabler i flettet stålstrømpe som man jorder?

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.........kan du ta kontakt med Robert Blindheim hos Infinite Resolution ;)

Eller sende kablene mine til en voodoo doktor ;) Dessverre er jeg over kabel fetisjen min. Har kabler til over 25 lapper i hjemmestereoen, men kommer ALDRI til å betale så mye for kabler igjen - kjøper heller billigkabel og danser litt rundt dem.

(sorry var ikke meningen å være grinete eller frekk, men har fått disse Hi Fi Freakene litt i vrangstrupen etter 12 år i bransjen)

prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... du er inn på noe sonus, men vår kjære epifant har gitt "bruk av kabler" en annen mening etter hans bekjenelser om "90kv button plugg" om jeg ikke husker feil... :hammer ;) men som epifant nevnte ang jording av ytre kjermen riktig. Plagges du av støy? du brukte noen rør forsterkere mener jeg å huske og de har en "vanlig" pseudo balansert" inngang med ic opamp, så støyen må jo komme en annen vei... sjelden er kablene selve problemert men greit å ha de i orden og "forskriftermesig" riktig. I mitt prosjekt tråd nevnte jeg sist noe ang RCA og kabler siden jeg måtte lage noen nye til forstekerne og jeg bruker noe "No Name" som hørte til noe utrangert måle utstyr til flere mill klassen -kvaliteten er "mer enn bra nok" :) ble kassert på den gamle jobben og jeg beholdt ca 20mt av de ;) Men jeg opplever ikke det minste antydning til støy og 2 signal kabler er helt inntil 50kv kablen som går inn i ved torpedo veggen. De RCA vinklene fungerer som sagt utmerket, ellers er egentlig de PG nesten helt like, -hadde et par av de liggans og sammenlignet- :thumb

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke adaptere allikevel :D

Noen på http://www.talkaudio.co.uk tipset meg om denne siden

http://www.sommercable.com/2__produkte/2__4_steck/218_02_rca_cinch/rca_cinch.htm

og der fant jeg

HI_CMA01.jpg

De forhandles av denne gjengen i Norge http://www.multitechnic.no/index.php

prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider