TitaniumRods Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Noen som skal oppover se på/kjøre selv? Listene har kommet seg fært de siste dagene nå, 126 i åpen klasse, 37 juniorer, 15 i minste RCN og 8 i store RCN, + 7 Senior debutanter og 2 Junior debutanter, så blir moro i år igjen:) Kommer opp med "ny" 142, så får vi se hvordan det går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 jeg kommer oppover for å se på sammen med dama mi...blir en helg med mye morro trur jeg....hadde utrolig lyst å kjøre der selv og jeg søkte etter dispansasjon fra nbf men de ville ikke gi ut noe disp til noen i år..... bra du kommer med en annen volvo nå da..den blå har jo ikke hørt helt frisku ut, hørtes ut som en snekke på lyngås ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Gamle bilen min skulle gå der oppe om den nye eieren fikk fri fra jobben. Tenkte jeg skulle opp å hente den igjen, men jeg dropper det. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 hvar meningen at jeg og broder'n skulle dit, men ser ut som det bare blir han... det er løp en timestid fra her jeg bor, så mulig jeg drar dit i stedet, vis jeg for ferdig en bil... Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 trur foresten han som kjøpte kadetten min på gol skal kjøre der, så si i fra om dere ser en kadett c hvor det står oleopel på inni, vis han ikke har malt over det da... det sitter golf buer på den bak og jeg har byttet hele bakparten på den en gang, så den er lett å kjenne igjen (den er gul med sorte striper vis han ikke har rekt å male den om oxo) Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Nå har startlista blitt oppdatert igjen. 138 i Åpen klasse, 40 junior, 31 RCN biler, og 9 debutanter! Blir moro, bra med mye biler på Smådøl igjen!! Gamle Volvo'n hørtes ut som en snekke ja? Det gjorde den.. Men er ikke lyden som går fort. Fikk jo 2.plass med den på klubløp da..:P Hehe! Men den er nå solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 titaniumrods, så den nye 142'n din der oppe...så ut til å gå jæævelig bra den, men hadde du problemer med å få den i gir eller?så litt ut som det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 titaniumrods, så den nye 142'n din der oppe...så ut til å gå jæævelig bra den, men hadde du problemer med å få den i gir eller?så litt ut som det.. Ja, i de første omganene så røra jeg mye og da hadde den en tendens til å hoppe ut av gir.. Men det tror jeg bare har vært fører feil, at jeg fikk satt den skikkelig i gir.. Gikk jo fint i de siste omgangene.. Lære/vanesak bare:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristaafa Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 Jeg var der! Utrolig bra opplegg i år igjen:) Dama fikk tilogmed vist seg fram på Rodeo-oksa på lørdan, hvis det var noen som fikk med seg det! Siter - VW Corrado G60 -89 x Ford Sierra 2.0i CLX Stv. -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Ja, i de første omganene så røra jeg mye og da hadde den en tendens til å hoppe ut av gir.. Men det tror jeg bare har vært fører feil, at jeg fikk satt den skikkelig i gir.. Gikk jo fint i de siste omgangene.. Lære/vanesak bare:) okeeii...syns jeg hørte d var no sånt skjønner duu...men jeg la sinnsykt godt merke til den på treninga.. opp bakken der, fyyy faen det gikk unna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 okeeii...syns jeg hørte d var no sånt skjønner duu...men jeg la sinnsykt godt merke til den på treninga.. opp bakken der, fyyy faen det gikk unna... Hehe, skal ikke være bilen det står på nei. Starten på treninga var også drøy, satt som ett skudd! Får se, Juniorfinale neste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg