Gå til innhold

Den gule 740`en

Ranger emnet

tunty

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke for å være festbrems men tror du blir riiimelig skuffa om du bremser bilen din, 220hk tror jeg er lenge unna enn du tror! men ellers må jeg si jeg har litt sansen for bilen sin, selv om at om den hadde vært min er det et par ting jeg ville endra på, men det er jo smak og behag..

*når skal vi kjøre på mekjarvik? hører ryktene som er ute å går..;)

det er jo 184 hk org. trodde at du fikk 220 vis du monterte chipp k&n filter 3" exsos. me hadde vert gøy og testa den på en benk en gang. vet du hvor man kan gjøre dette?

ja vi må ta et drag på mesjavik en gang, men du har juksa litt me ny topp og greier du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Groom bil ja, så deg på statoil på E18 like etter Holmestrand, for litt over en uke siden. Var det da du henta bilen da eller?

Fant fort ut at jeg ikke hadde så mye å stille opp med, mot den motoren din:P

hehe husker det. var på vei hjem fra gatebil treffet. skulle gjerne slått av en prat men hadde det litt travelt, lang vei hjem til stavanger. alltid gøy og slå av en prat me andre volvo fan. ikke dum din heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo 184 hk org. trodde at du fikk 220 vis du monterte chipp k&n filter 3" exsos. me hadde vert gøy og testa den på en benk en gang. vet du hvor man kan gjøre dette?

ja vi må ta et drag på mesjavik en gang, men du har juksa litt me ny topp og greier du.

Ca 180 org. ja. Men etter 20 år på veien og... Ja, du kan vel selv tenke deg?:) Huske jeg så en Top Gear episode hvor de benka 70-talls superbiler - de var ikke så spreke som de en gang var. :)

Menmen, det er jo allti kjekt å høre en eiers antatte hk-økning av div mods ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
haha! vet ikke hvordan du parkerer men, dumpen er halve bilen min:win

då har du gått på ein smell kamerat! men men, alle er forskjellige, takk faen for det;)

jeg kjører forresten den sølvgråe 245, med svart på panseret, du har sikkert sett meg og rundt forbi stavanger\sannes :)

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, men jeg har noen kommentarer å komme med jeg også. Få taki en 740 turbo grill istede, mye penere. Og få taki skikkelig Add on til fronten din. Ellers pen bil.

Han HAR jo skikkelig add-on, bare at han har festet noen fæle cupwings under...

Og ellers, at den blir 220hk når man monterer 3"eksos, et sportsfilter som suger KALDLUFT (!!), chipper den og ikke minst stiller opp ladetrykket litt, er mulig, men det er langt ifra alle som blir det.

Men Mr.CCM på forumet bremset jo 217hk på "bare" 0.8 bar med 530topp osv da(vel å merke med MegaSquirt), så det skal jo være mulig bare man får motronic'en til å være med på leken...

Dumpen blir sikkert til og med eieren lei av til slutt... Jeg har fortsatt åpen dump på begge mine turbobiler, men den låter kun etter et gasspådrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider