Kaikill Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 No sjer æ at skiltan e viska ut, e d mulig å få opp nr på den subaruen? treng nå dele t min bil sjø... Hvis nån fikk m numeeret skriv d inn da.. http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Dæven. sikkert kamerat jæng d der. sjett 2 av dem på Lånke :) -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 er nok sindex, jon arve og little papa fra honda klubben samt en scooby ja ;) Skulle egentlig være med på lånke jeg også men måtte på jobb pga sykdom :( snakk om nedtur. Håper det ikke blir no tull til neste helg, da leier honda klubben hele ACR!!! woppah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Kaikill skrev: No sjer æ at skiltan e viska ut, e d mulig å få opp nr på den subaruen? treng nå dele t min bil sjø... Hvis nån fikk m numeeret skriv d inn da.. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 n0stra skrev: er nok sindex, jon arve og little papa fra honda klubben samt en scooby ja ;) Skulle egentlig være med på lånke jeg også men måtte på jobb pga sykdom :( snakk om nedtur. Håper det ikke blir no tull til neste helg, da leier honda klubben hele ACR!!! woppah! Åhh:D Fett:D Lykke tell:D -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Kaikill skrev: No sjer æ at skiltan e viska ut, e d mulig å få opp nr på den subaruen? treng nå dele t min bil sjø... Hvis nån fikk m numeeret skriv d inn da.. Har lageret til den bakre eksospotta di liggende... + den ene pæra til tanklokket. si fra når du kommer og henter dem da.. hmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 aaa... glimrende... er litt kast i coilen min å... har du den også??? ble vi enige om 1800 inkl blinklysolje??? http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeR Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 :word_ms Stort sett sveiseblind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kaikill skrev: aaa... glimrende... er litt kast i coilen min å... har du den også??? ble vi enige om 1800 inkl blinklysolje??? Vettu blinklysolja brukte jeg opp sist helg.. Har en Coil ja 9 volt. stått på en Volvo 142, 4 dørs.. :thumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Flott d... henter d på skrubben bak åsen i kveld æ..:) http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kaikill skrev: Flott d... henter d på skrubben bak åsen i kveld æ..:) Ta med dæ planten da. ska sætt på grava te katta æ kjørt på sjø.bullshit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 kurtis skrev: Ta med dæ planten da. ska sætt på grava te katta æ kjørt på sjø.bullshit Sånn må itj du si høyt kis... sjer a jannicke d der trur æ hu drep dæ.... :aug: http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtis Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Kaikill skrev: Sånn må itj du si høyt kis... sjer a jannicke d der trur æ hu drep dæ.... :aug: Har altid drømt om att hu skull møt mæ med haggle iført bikini. E jo en mening med alt da. m'm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jai Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 kurtis skrev: Har altid drømt om att hu skull møt mæ med haggle iført bikini.E jo en mening med alt da. m'm Bættre greit det...skyt deg i ryggen før du rekker å se noe.... biiiiiiiaaaatch!!!dukenukem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Jai skrev: Bættre greit det...skyt deg i ryggen før du rekker å se noe.... biiiiiiiaaaatch!!!dukenukem Kanskje like greit.. ingen vil se dæ i bikini vett..:hello: "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg