liIIebror Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 noen som veit hva som må byttes når man skal bygge om en jetta II 1,8 til gti 16v?? og eventuelt hvor mye det vil koste. kan også legge til steder der dem selger styling til jetta på forhånd takk mvh lars Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 er vel i bunn og grunn bare og skifte motor :) autospar.no tsi.no for styling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Jeg har nettopp bygd om min fra 1.8 forgasser til GTI 8v. måtte bytte ledningsnett, og legge opp en strømkabel til bensinpumpa bak. Gikk greit , men sliter med bensintrykket trur jeg. Den begynner å jukke noe sykt på 5000 opm og høyere og går ugjevnt på tomgang. men ellers veldig morro =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Du trenger vel å bytte tank, ledningsnett, bremser, bremsekraftforsterker, bakaksel og stabstag foran tror jeg. Det er greiest å skaffe seg komplett delebil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Du kan jo alltids kjøpe min... godkjent 06/02 som 16v. :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Eller min, får du mye gromme deler!! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Jetta16v Du kan jo alltids kjøpe min... godkjent 06/02 som 16v. :cool: Pris ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Juli 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2003 Originally posted by wabby Pris ? 45000,- :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg