Gå til innhold

Nissan Silvia S15 Street Drifter (Bilder og videoer)

Ranger emnet

Lance

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å kjøpe en sånn en altså!! din var dritfet!

videone du tok var også morsomme.

OT: Sa sjefen din på rema virkelig det som står i sigen din??

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe:D: Jeg må flire, selv om det er kult å høre to sider av samme sak:respect

Ja, er et mekkehue jeg og, går og venter på å sette i gang med noe større;)

Eneste som er bra (vet ikke hvordan det er med deg, men...) er at hun har samme bilsmak som meg, og liker samme type styling og slikt som meg:D:

(Les: cabriolet, senking, svære felger, fet stereo, småting som gjør store forskjeller)

Du får tipse ham om hva jeg har gjort...og si han kan få lov HVIS han rydder og vasker en måned;)

Jeg har Street Drift Package ja, der får du alt bortsett fra lakk og elektrisk.

Og ja, tro det eller ei, sjefen sa ordrett det jeg har i signaturen min.

Alternativt, hvis jeg allikevel skulle dukke opp, sa han at han skulle legge ut piggtråd. Luringen:thumb

Jeg må nesten tilføye at det er et sinnsykt godt miljø der jeg jobber, og kommentarer og frekkheter går begge veier;)

Takk for all ros folkens:D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alt inkludert frakt kom den på litt under 3500,-

Jeg angrer fremdeles ikke:D:

@ volvo244: fet nok den, er jo Silvia:) Er faktisk det karosseriet jeg skal ha i neste handling. Det blir lysbøtter på den og, og litt mere lys. Ser det er Yokomo sin:D: Og Gatebil og greier:D:

@ anda: takk for tips! Skal følges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva fulgte med den pakka du kjøpte?? var det bare understell og karosseri?? eller fulgte det med servoer, speedcontroller, motor, radiosender/motaker??? skal til england i morgen.... så tenkte å kjøpe den hvis alt fulgte med...

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må selv kjøpe batteri, lader, kontroller, servo, fartsregulator, mottaker. motor,

yokomo selges i hoved sak som rullendes chassi, vet man får kjøpt pakke med alt, men det er jo nesten bedre å kjøpe løst, så man får den servoen man vil ha, mottaker, motor, osv

jeg kjører med 17turn og tretten turn, tretten turn blir litt kraftig på en bane med masse skarpe svinger, mens 13turn er strøken på baner med lange svinger...

god reise til england.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.... det kosta jo 1800kr.... så håpet at det fulgte med diverse.... jeg får stikke innom butikken dems å snakke med de... de selger en et såkalt rullende chassi på hobbyland på strømmen også, til 900kr. men vil karosseriene fra yokohomo passe med det cassiet?? er vel 190mm... eller noe.... er ikke helt sikker... jeg har jo en annen elektro bil som drivverket har streika på.. kan jo kanskje ta alt det elektriske derfra....

- Audi A6 2.5 Quattro stv

- VW Golf II VR6

x Nissan 200SX S13

x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573

x VW Golf II GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ok.... det kosta jo 1800kr.... så håpet at det fulgte med diverse.... jeg får stikke innom butikken dems å snakke med de... de selger en et såkalt rullende chassi på hobbyland på strømmen også, til 900kr. men vil karosseriene fra yokohomo passe med det cassiet?? er vel 190mm... eller noe.... er ikke helt sikker... jeg har jo en annen elektro bil som drivverket har streika på.. kan jo kanskje ta alt det elektriske derfra....

det er det xxx-s team losi chassiet, yokomo karosseriene passer på den. det er et slikt chassis jeg har, er strålendes fornøyd med det

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider