Gå til innhold

Nissan Silvia S15 Street Drifter (Bilder og videoer)

Ranger emnet

Lance

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer de her i bensin utgaver og? Er vel litt mer gøy med bensin? :)

Ps: øve nå å bli like gode som de her

Fuel! IKKE Bensin.

Fuel biler har en tendens til å få overopphetet motor av å bli brukt som driftebiler. Da motoren hele tiden har ett høyt turtall blir den alt for varm.

Nitro/Fuel motorer trenger godt med kjøling for ikke å havarere.

Men det ser mye tøffere ut når det kommer røyk fra en driftebil, det er jeg enig i.

MCD har noen skikkelige biler som hadde blitt den konge drift bilen.

Bilene er i skala 1:5 og har 4x4 og Bensinmotor.

Ett rått karosseri, noen harde dekk og kvek motor, så blir du kongen i gata.:thumb

Men prisen på en slik bil, gjør at ikke så mange har denne enda.

Og synd er det, for bilen er jo bare helt rå!

If it ain't broke you didn't have fun!

Rudshøgda RClastebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er plusser og minuser med alt her i verden.

Jeg gikk for elektrisk, siden jeg da slipper å måtte gå over alt av bevegelige deler så og så ofte pga slitasje og slikt. Men jeg må klare meg med 15-20 minutters kjøring av gangen. Liker det sånn det er, så går jeg ikke så fort lei:D

De lysene jeg har er originale Yokomo, med en blinkesak på. Jeg kan velge om de skal blinke eller lyse.

Vent til jeg er ferdig med det andre skallet (må bestille først) så ser dere hva som kan fåes til med et par sånne sett.

Takk til alle som kommenterer bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider