DiNGo Skrevet Juli 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 Jeg ønsker å vite hvor man kan få tak i hjulkapsel til mitt reservehjul som er beregnet for opptil 80 km/t.. En kapsel ute mønster/huller.. må være "tett". Skal nemlig få noen til å sprøyte en motiv på den. Noen som har peiling på hvor jeg kan finne en sånn kapsel? tror min felg er 13" Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 De fleste slike nødhjul er vel 15"...? Men uansett. Blant Amcarfolk er det til tider poppis med noe som kalles Moon-kapsler. Helt glatte uten hull, og med litt konveks form, funker sikkert fint å lakke på! Her f.ex: http://www.hotrodsusa.com/store/covers.html Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Ååh.. da var det ordet jeg lette etter! :) Mulig det er 15 ja. ikke helt sikker jeg. Men da er det vel bare å bestille.. takker! Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg