Mayhem Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Noen som gidder å klippe ut en passe bit av støtfangerne foran og bak, snu de opp ned og sette de under de originale? Vil gjerne se åssen det blir, kunne vært en grei måte å få bilen til å se litt lavere ut..:) Skulle gjerne gjort det selv, men har ikke Photoshop lenger, og internetten liker ikke å la meg laste ned med f.eks Limewire, så hvis noen vet om f.eks en ftp-server som Photoshop ligger på, send meg en PM..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrust Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelrust Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Mr. Opelrust har dessverre misforstått litt, skal ikke senke bilen, men kopiere den nederste delen av støtfangeren, snu den oppned og "feste" i den gamle fangeren. But thanks anyway..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 men den ble jo feet med bare litt senk da Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Er klar over det..:) Men har dessverre andre ting som suger penger ut av lommeboka, men det blir senk så fort jeg har råd..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mb_racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Vet ikke om det var noe sånt du tenkte på jeg? prøvde meg bare på en kjapp modd :) Siter -93 Audi 2,8 cab -05 Audi A4 Q avant S-Line (x)Mercedes 190 (x)Derbi sm x-treme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg