OldSchool RF Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Lurer på å importere <mustang. Har alltid hatt lyst på en 65 modell. Noen som kjenner til noen firmaer som driver med import? Eller har noen andre tips. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Tjaa... hva med å importere den selv? 65 mustang er det flust av på ebay og i norden, så du finner nok mange bra objekter der. Det billigste er vel å ta kontakt med et shippingfirma (feks jetcarrier eller california shipping) og undersøke kostnadene for å frakte en slik bil over dammen. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Dei her driver med import http://www.cars4sale.no/ Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Takk for responsen. Noen som har noen internett sider til store salgssider i norden? noen som vet hva sveriges svar på finn.no er? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 http://www.blocket.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Tips.... Etter nå å ha vært innblandet i div biler siste tiden...som har vært importert av div folk med liten eller ganske god erfaring...så er det vanskelig å ikke bli lurt....på tilstand.... Hadde jeg vært deg så hadde jeg lett her i norden og heller venta til rettebilen hadde dukket opp i den tilstanden du vil ha den... Hvor mye Kr hadde du tenkt å bruke på dette?? For det er store priser på mustangs..... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 er du bare litt usikker,finn en som kan hjelpe deg,så du ikke blir lurt....er SVÆRT mange feller å gå i på ford mustang...ev ring brodern 90787807, han kan ett å annet om mussa, bor i moss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Tips.... Etter nå å ha vært innblandet i div biler siste tiden...som har vært importert av div folk med liten eller ganske god erfaring...så er det vanskelig å ikke bli lurt....på tilstand.... Hadde jeg vært deg så hadde jeg lett her i norden og heller venta til rettebilen hadde dukket opp i den tilstanden du vil ha den... Hvor mye Kr hadde du tenkt å bruke på dette?? For det er store priser på mustangs..... Hadde tenkt på noe i 140 tusen klassen, først og fremst en hard top. Er veldig skeptisk til å kjøpe bil som jeg ikke har sett og prøvd selv, og fått eksperter til å kommentere. Tviler på at det blir noe ebay bil på meg. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 er du bare litt usikker,finn en som kan hjelpe deg,så du ikke blir lurt....er SVÆRT mange feller å gå i på ford mustang...ev ring brodern 90787807, han kan ett å annet om mussa, bor i moss Har et par gode kamerater som har god peil på mustang, ellers takk. Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 En annen ting er jo at muskelbiler generellt er billigere i Norge enn de er i statene. Og arbeidet som er utført av en her til lands pleier også være av høyere standard en i usa. Men ingen regel uten untak, fins jo folk som holder på med biler, som ikke burde fått lov til å komme nermere enn 10meter fra noensomhelst bil i alle land. Lykke til. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg