super_truls Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=6089027367705652946 SYK hobby tenk å få den i trynet!:P:hello: Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 sett mange ganger før, det er helt sykt ass! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Feigt å bruke sentrifugalkraft!hmmmmmmmmm :D Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 mon tru om han sliter han som dro rundt greia... tenk om han datt ned da.. ville blitt kutta i smådeler av wiren som bilen henger i jo Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyO Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 mon tru om han sliter han som dro rundt greia... tenk om han datt ned da.. ville blitt kutta i smådeler av wiren som bilen henger i jo Lur du :thumb Er jo ingen vaier der da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Feigt å bruke sentrifugalkraft!hmmmmmmmmm :D også kjent som sentripetalakselerasjon =) Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Lur du :thumb Er jo ingen vaier der da! Visst henger bilen i en tråd/vaier! Ser du ikke det? :P Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 mon tru om han sliter han som dro rundt greia... tenk om han datt ned da.. ville blitt kutta i smådeler av wiren som bilen henger i jo Bare for å være litt teit så tviler jeg på at det hadde hendt du! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_truls Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 kunne jo vert gøy å sett:P morsom tanke:P men ikke noe å foretrekke;) Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 det er nok en wire som holder den på plass.. og om det har skjedd eller ikke gir jeg meg en lang f i.. men skulle det skje.. så ville jeg synes synd på stakkaren.. ville blitt kutta opp i småbiter Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg