BoomBoxx Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Jeg må bare komme med en ydmyk forespørsel: Kan folk slutte å lakkere interiørdetaljene sine?? Byttet bil for litt siden, og nå må jeg slite for å få tak i nye deksler til høyttalere, rundt luftinntak osv. Klart jeg kunne kjøpt en annen bil, men det er liksom ikke så ille at man velger bort bilen pga delvis ødelagt interiør. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Forresten - kanskje noen vet om et løsemiddel som tar lakken, men ikke plastdelene? De er vel allerede helt knasende sprø, antar jeg, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Lakk de om igjen da! Og få de som du vil.. Eller kjøp nye, du viste jo om det før du kjøpte bilen og da har du vel ingenting å klage over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Bremsevæske bør vel spise lakken? Men spørs om ikke den gnafser på plasten i tillegg... Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 BoomBoxx: hjertens enig med deg. Jeg skal innrømme at jeg skal gjøre det selv, men jeg har handlet inn et nytt sett deksler som skal forbli originale, og få følge med bilen den dagen den skal selges :) MEN! Det er IKKE tøft å skru av alt som kan skrues av, lakke det i bilens farge, og skru det på igjen. Det kan selv en apekatt gjøre. For det første går det fint an å bruke mer enn EN farge (hørt om farge-, material- og taktilkontraster?), og for det andre går det an å være litt selektiv når man lakker deksler.. Bare fordi det kan skrues løs, betyr ikke at det hadde vært pent å lakke det.. :puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 De fleste som styler biler har antagligvis tenkt tanken om å lakke/trekke om inni bilen.. Jeg er heller på den siden når man først skal lakkere noe inni, ikke bare sta små ting, ta heller alt og få bilen gjennomført.. Hater biler som bare har lakkert interiørdetaljer og ingenting annet.. Ser lite gjennomført ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er nok bare og kjøpe nytt tenker jeg. Det er slipt før det er lakkert. (så sagt det ikke er en klovn som har gjort det da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Kan ikke huske å ha sett noe slikt som ser bra ut. Eneste jeg kan tenke meg er å lakkere treinteriør sort eller noe slikt. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 treinteriør er ikke veldig stilig i utgangspunktet.. har det i 20M'en min, men det må nok få være som det er.. vet om folk som har rørt interiøret der også.. FY!!!! alt er ikke like pent, og jeg skjønner ikke hvorfor i alle dager lister og alt mulig dill inne i bilen må lakkeres... personlig gidder jeg ikke bruke tiden min på bruksbilen.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ...Det er synd at mange ødelegger intereøret slik ja... Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 hva med og lakkere alle tre look dekslene som mercedes har? synes tre lokk på plast er harry og stygt som faen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg