TMB Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Har et par dobble 45mm solex i knall skikk. De har aldri vært brukt, men ligget på hylla i noen år og støvet bort. Har desverre knekt et festeøre. (fraktskade da jeg kjøpte de) Ekstra del medfølger evt komplett dele forgasser. Bud over 3000kr + frakt. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrloen Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 msn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 msn? send meg PM du. Er ikke så ofte på msn. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg