Gå til innhold

bra steder å eu-godkjenne i osloområdet?

Ranger emnet

shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

heisann!

skal nå få eu-godkjent bwm'n min, og lurer på om det er noen billige og greie steder i oslo? som helst ikke er så strenge på tüv-papirer:P

takker for svar og tips=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta noe for gitt når du skal EU-godkjenne bilen din.

Herover så klagde de på senking (noe som er godkjent i vognkort og TUV-papirene lå framme), annet ratt og annet eksosanlegg enn originialt (ikke bråkete japsepotte. Og ja, det var på et såkalt sted de ikke er så altfor nøye, men det hadde kommet nye regler fra Biltilsynet sa de til meg, og siden bilen var "ombygd" (som han sa) så kunne ikke han godkjenne bilen min. Ikke en gang se nærmere på den. Latterlig.

Men kan godt prøve du. Men senking ol. skal være godkjent i vognkort.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe at det går. eller så blire det vinterhjul og ny senk=)

ang eksos, min bråker no jævlig. men det står ingenting i vognkortet om desibelnivå, og da er det gitt at det ikke skal overstige 100db. så hvis det går under det har det ikkeno å si? har momo-ratt også, så dette kan bli dyrt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på EU-kontroll med lystgass anlegget kobla til så det er ikkeno problem. Også hadde jeg dump på eksosen.

Hadde også senka bilen og større felger enn hva som står i vognkortet.

Spurte han hva han egentlig la vekt på, og det er om bilen har riktig bremsing, avgass og lys pluss noe mer men ikkeno stress ihvertfall.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får det med fjørene når de kjøpes, hvis de er tüv-godkjente.

hvis de er godkjente, men papirene er bort kan de fåes fra forhandler. du må da gi han/hun nr på fjørene(det måtte jeg med jamex iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider