devilbird Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 har hatt bilen min på feilsøking da den plutselig bare stoppet.. fikk vite at det var innsprøytnigs pot.meteret var ødelagt.. noen som vet hvor jeg kan få tak i det evt noen som har en slik liggende.. er en golf 3 93 mod gl Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 om du har mono motronic så har jeg hele den innsprøytningsenheten liggenede og slenge.. send pm for info... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 har hatt bilen min på feilsøking da den plutselig bare stoppet..fikk vite at det var innsprøytnigs pot.meteret var ødelagt.. noen som vet hvor jeg kan få tak i det evt noen som har en slik liggende.. er en golf 3 93 mod gl FÅtt deg golf nå? :P Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg