Gå til innhold

små skilter

Ranger emnet

shaniboy

Anbefalte innlegg

Ligner på en Barbie bil det der.. det mest usmakelige fargevalget jeg kan tenke meg... huff og huff.. skal vel ikke ha den fargen?.:D

Må nok på med det store skiltet. Er masse plass der.. De på biltilsynet her ville ikke tilatt det hvertfall.. er vrange jævler.:D

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det dere kaller "små" skilt er vel den nye typen skilt som ble innført i 2001 eller noe. men som ble ulovlig etter et år pga de hadde så mye problemer med å lese skiltene på bildene som fotoboksene tok. hadde de på gamle bilen min, og fikk ingen bøter :D men tror ikke de blir gitt ut lenger, uansett er det jo bare å gå på biltilsynet og si du vil ha nye skilter og se om du kan få de små. det har ikke noe å si hva slags bil du skal ha de på.

den golfen lignet en polkagris :D

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ClusterOne

Uansett så er vi vel enige om at det ikke lov så fremst det er skilter utstedt av biltilsynet, og med godkjenning i vognkortet.

Samma f.. hvilken straffelovsparagraf det havner under.

Saken er den at å kjøre uten skilt er en forseelse, mens dokumentforfalskning er en kriminell handling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zlinky

det dere kaller "små" skilt er vel den nye typen skilt som ble innført i 2001 eller noe. men som ble ulovlig etter et år pga de hadde så mye problemer med å lese skiltene på bildene som fotoboksene tok. hadde de på gamle bilen min, og fikk ingen bøter :D men tror ikke de blir gitt ut lenger, uansett er det jo bare å gå på biltilsynet og si du vil ha nye skilter og se om du kan få de små. det har ikke noe å si hva slags bil du skal ha de på.

den golfen lignet en polkagris :D

Joda, de nye skiltene blir lagd fortsatt, fikk det til campingvogna for et par mnd siden..

Og de leveres i 4 utgaver, Stort Lavt, Stort Høyt, Lite Lavt, og Lite Høyt.

De vanligste variantene er Stort Lavt og Lite Høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo4RS3

Jeg får godkjent små skilter på polon min:D

Hva har du gjort for å få det godkjent da? Du har vel ikke vist bilen med de modifikasjonene du har gjort. Det står jo i profilen din at du har "Shaved doors". Biltilsynet hadde vel ikke blitt veldig imponert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

Ligner på en Barbie bil det der.. det mest usmakelige fargevalget jeg kan tenke meg... huff og huff.. skal vel ikke ha den fargen?.:D

Må nok på med det store skiltet. Er masse plass der.. De på biltilsynet her ville ikke tilatt det hvertfall.. er vrange jævler.:D

Hehe, det er jo en jentebil så... syns bilen er ganske stilig, men den hadde gjort seg i en annen farge ja :D Jeg skal ha sølvgrå med blå dekor tror jeg...

FÅr lage litt innfelling i RS fangeren og si at det bare er plass til lite skilt da.... :cool:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... skiltet til "konebilen" fikk jeg tak i av en jeg kjenner på skiltfabrikken, men desverre har sjefen hans begynt å bli strenge på slikt pga bråk med biltilsynet osv :( Hvis ikke det hadde vært for det kunne jeg ha skaffet dere slike skilter :):)

Tror ikke onkel stopper denne golfen, da de nok er for opptatt med å le av fargen... Og den var det dama som valgte selv!! Jeg blandet en "mildere" variant først men måtte blande lakk på nytt fordi den ikke var knall nok.

Mvh

kvracing

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kvracing

hehe... skiltet til "konebilen" fikk jeg tak i av en jeg kjenner på skiltfabrikken, men desverre har sjefen hans begynt å bli strenge på slikt pga bråk med biltilsynet osv :( Hvis ikke det hadde vært for det kunne jeg ha skaffet dere slike skilter :):)

Tror ikke onkel stopper denne golfen, da de nok er for opptatt med å le av fargen... Og den var det dama som valgte selv!! Jeg blandet en "mildere" variant først men måtte blande lakk på nytt fordi den ikke var knall nok.

Mvh

kvracing

Så det er dama di sin? hehe, var det du som hadde den svarte som stod ved siden av eller? Fin-fin den ja...

Ble konebilen godkjent med små skilter da?

Zlinky, ja, den er ikke så ille! :D

133-3341_IMG.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den svarte med "rs4-look" front er en som jobber på nbs sin... Kjører A4 Avant TQ selv :)

Nei, den er ikke godkjent med små skilter, men regner det går greit sålenge det er jente som kjører bilen, og hun vet jo ikke hva hun skal svare hvis hun blir stoppet...hehe...

Mvh Christer :: http://Dekkskift.no - trenger du billige dekk ? vi har godt utvalg på lager til knallpriser!

- 2007 A3 2.0 TDI Sportback - 2003 Passat Tdi 4M - 2005 Caddy RTDI - 1976 Audi 50 GLS - 1976 Audi 50 LS *Pelle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du gjort for å få det godkjent da? Du har vel ikke vist bilen med de modifikasjonene du har gjort. Det står jo i profilen din at du har "Shaved doors". Biltilsynet hadde vel ikke blitt veldig imponert da?

Skal modifisere bakfanger og frontfanger slik at det ikke kan settes på stort skilt. Shaved doors får jeg også godkjent.

Har ikke vist den ennå, men alt er ordnet:D

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle montert en større kjøler på saaben (DETTE ER BARE TANKER FREMDELES) tenkte jeg skulle skjære ut der skiltet sitter. dvs ta det bort og prøve å få tak i et lite ett. og skjære ned til stylingen, så jeg får et stort fint hull.

var og snakket med skiltfabrikken. La fram mine planer med kjøleren men tullingen ville ikke høre, (sa jeg skulle ha skilt til garasjeveggen så ikke andre tok plassen min , men han gjennomskuet meg) sendte meg til biltilsynet for å prøve og overtale dem. der gikk det ikke noe bedre.. kansje litt drastisk å si, men noen ganger så HATER JEG BILNORGE!! huff..

skal tilbake dit i morgen å snakke med en annen om det da (har fått privatnummeret til en kar der) men det blir nok bare og kjøre uten skilt eller ha det i ruta.

han sa han kunne lage et skilt til meg på garasjeveggen.. ser disse ekte ut nok til ikke å bli stoppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider