Polo4RS3 Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Jeg får godkjent små skilter på polon min:D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne Og nei det er ikke lovlig.. har fått manglelapp 2 ganger selv siden midten av 2001, så eneste ulempen er at du må vise bilen med originalskiltet -dersom du ikke er riktig uheldig og treffer på pikkene blandt politiet/biltilsynet og får 1500 i bot for manglende kjennemerke.. Dersom du er riktig uheldig møter du på en som kan lovverket, og faktisk anmelder deg for dokumentforfalskning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ascona Dersom du er riktig uheldig møter du på en som kan lovverket, og faktisk anmelder deg for dokumentforfalskning. Er ikke dokumentforfalskning før du trykker ett annet reg nummer enn det som står bak på bilen din og i vognkortet. Du kjører bare med ugyldig kjennemerke -tilsvarende at du ikke har kjennemerke.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne Er ikke dokumentforfalskning før du trykker ett annet reg nummer enn det som står bak på bilen din og i vognkortet. Du kjører bare med ugyldig kjennemerke -tilsvarende at du ikke har kjennemerke.. Det er helt feil. du har forfalsket et kjennemerke, at det er det samme som skal sitte på bilen har ingenting med saken å gjøre. Det er også dok.falsk å foreksempel ha en blank gjennomsiktig plastplate som dekker skiltet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ascona Det er også dok.falsk å foreksempel ha en blank gjennomsiktig plastplate som dekker skiltet.. Er det dok.falsk å kjøre uten skilt og da? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Ascona Det er helt feil. du har forfalsket et kjennemerke, at det er det samme som skal sitte på bilen har ingenting med saken å gjøre. Det er også dok.falsk å foreksempel ha en blank gjennomsiktig plastplate som dekker skiltet.. Sorry Cluster men tror nok Ascona har rett her,han vet ganske mye om slikt viser det seg...Dessuten om politiet kan de omtrent sikte deg for hva som helst.:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne Er det dok.falsk å kjøre uten skilt og da? Nei, det er bare å kjøre med manglende kjennemerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Sjekker for harde livet etter kjøretøy-forskriftene på nettet nå, men finner ikke det jeg leter etter. Men om Ascona har rett så har jeg iallefall sluppet unna rimelig bra -sist jeg ble stoppa var på ring 2 mot Ullevål, og da var de mest opptatt av at jeg skulle rive av sotinga på framdørene og streameren i frontruta :mad: De nevnte skiltet og sa at de ikke kom til å gjøre noe nå, men anbefalte meg å sette på originalskiltet for å slippe 1500 i bot.. Men de var mest opptatt av å krangle med meg om sidemark. lysene mine var lovlig eller ikke.. han ene kløpperen av en konstabel mente at det bare var volvo v40 som hadde lov til å ha dem.. jeg sto på mitt mens jeg reiv film av rutene mine, og til slutt dro de for å fakke tyver. Men seriøst så har jeg bare fått manglelapp de andre 2 gangene! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne og til slutt dro de for å fakke tyver. Men seriøst så har jeg bare fått manglelapp de andre 2 gangene! Eller ta seg en donut og fortelle resten av purkene at de akkurat stoppa en bil med 2 ulovlig sota vinduer!!:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by Jostein Eller ta seg en donut og fortelle resten av purkene at de akkurat stoppa en bil med 2 ulovlig sota vinduer!!:rolleyes: Kunne ikke akkurat begynne å ni-sveive ned rutene heller, for jeg hadde jentungen på noen få måneder med bak i bilen og dette var tidlig i mai. Må legge på ny film igjen.. som alle andre gangene :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne Må legge på ny film igjen.. som alle andre gangene :D Hehe thats the way! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by ClusterOne Er ikke dokumentforfalskning før du trykker ett annet reg nummer enn det som står bak på bilen din og i vognkortet. Du kjører bare med ugyldig kjennemerke -tilsvarende at du ikke har kjennemerke.. Det blir jo det samme som å lage en kopi av en underskrevet kontrakt uten å merke at det er en kopi. Det står det samme i den, men det er like fordømt dokumentforfalskning. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Originally posted by CrZy_T Det blir jo det samme som å lage en kopi av en underskrevet kontrakt uten å merke at det er en kopi. Det står det samme i den, men det er like fordømt dokumentforfalskning. Hva om du skriver kopi på den da? Da er det verken dok. forfalskning eller uten kjennemerker? :D :D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Uansett så er vi vel enige om at det ikke lov så fremst det er skilter utstedt av biltilsynet, og med godkjenning i vognkortet. Samma f.. hvilken straffelovsparagraf det havner under. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2003 Ikke faen om jeg skal ha store skilter på min Golf. Jeg skal ha SMÅ skilter på RS fangeren.... eller, jeg har sikkert ikke så mye valg da. Men noen som vet åssen dette er når man har RS fanger? Som her; Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg