hendo Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 crap-tv@hotmail.com hva skal jeg med emailen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makaveli Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 jeg hadde tenkt å gi en under asking price. men hvor mye kommer bilen på ferdig registrert hvis den selges for 30000.- ca?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hendo Skrevet Juli 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 58,- import kalkulatoren oppga at det koster ca 28000 i import... bilen går ikke under 30,000.....det er allerede billig for denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hendo Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 KOmmer vel Nirsk moms i tillegg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hendo Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 tror ikke det... prisen ble regnet ut hvis jeg momser inn bilen på meg siden jeg eier den allerede får jeg minstemoms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hendo Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 bump, hopp, dytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg