stigare Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by [sims] En kamerat av meg har en 100cc Parilla. Han betalte 7 tusen for karten, ekstra dekk og tralle. Han har ikke hatt andre problemer med den utenom de han har klart å lage selv. Med det drevet han har på nå kan den gjøre rundt 100-110 km/t. Og da er akselerasjonen enorm. Fra 40km/t og oppover er det som å sitte på en bombe. Den gjør 18 000 omdreininger i minuttet på en god dag. Moral er: Kjøp en 100cc Parilla og finn et industri område eller noe hvor du kan more deg på kvelden. Sinnsykt morsomt =D Kamerat av meg har også kjøpt seg 100cc Parilla. Den går meget bra. Omdreininger på 23000 og akser som bare F! Han har heller ikke hatt noe problemer med den utover de han har klart å lage selv. Blir nok ikke noe mer enn en Yamaha 100cc på meg, men Parilla går merkbart MYE bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by FSR Leiekart er vel ikke direkte spennende uansett bane, og banen i snertingdalen er ganske rask i seg selv. Blir mye turtallssperre. Men når det er sagt så er det vel slik at forandring fryder, så en liten tur er nok å anbefale. Banen er som nevnt ikke splitter ny, men den har karakter! Meget godt egnet til drifting hvertfall :D Banen der er helt grei den! Liker den godt jeg! :D Drifting er den fin til ja! hehe... Forresten... du som har vært utpå der med bilen din?? Akkurat hjemme fra bana der nå, og var innmari mye skrensespor der som umulig kan ha blitt laget av noe gocart. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 He he. Var nok meg det ja. Var utpå en tur i går :D Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 mye koster det å kjøre der? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by CrZy_T mye koster det å kjøre der? Det koster 100,- pr heat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Originally posted by FSR He he. Var nok meg det ja. Var utpå en tur i går :D hehe..det var deg ja! Tenkte meg det. Noe skader på bilen da? Så ut som det hadde gått rett frem i den første svingen der.. hehe.. Tok du tid med bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Neida, ingen skader. Snurra i inngangen etter raka ja. Gikk inn litt for hardt, men traff ingenting. Må jo ta i litt når man først er på bane. Bilen fungerte veldig bra, og det ble noen ganske lekre runder om jeg skal si det selv. Sliter litt med en dårlig clutch (som skal byttes på mandag) og for bra grep. Må finne noen hardere dekk. De jeg har nå er jo supermyke. Banen løsnet på den ene bakhjulet bl.a. Må nok finne noe som sklir litt lettere og tåler mer... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Noen som har noe forslag til hva jeg bør kjøpe og hvor mye penger jeg bør legge i det da?? MÅ ha meg gocart snart!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Juli 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2003 Kjøp 100cc parila til under 10k med ekstra dekk og sånt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 hvor lenge varer 1 heat da? 10min? 15min? 20min? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2003 Originally posted by [sims] Kjøp 100cc parila til under 10k med ekstra dekk og sånt =) Ikke akkurat noe bra kjøp. Parilla ligger vel en del høyere i pris. Og får du denne til 10k med ekstra dekk og mer utstyr så er det vel litt tvilsomt.. men man kan selvsagt komme over en som er bra.. jeg ser etter en Yamaha 100cc nå i første omgang. Så hvis noen vet om en så si ifra. :) Originally posted by CrZy_T hvor lenge varer 1 heat da? 10min? 15min? 20min? I snertingdal så er vel et heat ca 12 minutter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg