Gå til innhold

Lyst på Gocart...

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Originally posted by [sims]

En kamerat av meg har en 100cc Parilla. Han betalte 7 tusen for karten, ekstra dekk og tralle. Han har ikke hatt andre problemer med den utenom de han har klart å lage selv.

Med det drevet han har på nå kan den gjøre rundt 100-110 km/t. Og da er akselerasjonen enorm. Fra 40km/t og oppover er det som å sitte på en bombe. Den gjør 18 000 omdreininger i minuttet på en god dag.

Moral er: Kjøp en 100cc Parilla og finn et industri område eller noe hvor du kan more deg på kvelden. Sinnsykt morsomt =D

Kamerat av meg har også kjøpt seg 100cc Parilla. Den går meget bra. Omdreininger på 23000 og akser som bare F!

Han har heller ikke hatt noe problemer med den utover de han har klart å lage selv.

Blir nok ikke noe mer enn en Yamaha 100cc på meg, men Parilla går merkbart MYE bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

Leiekart er vel ikke direkte spennende uansett bane, og banen i snertingdalen er ganske rask i seg selv. Blir mye turtallssperre. Men når det er sagt så er det vel slik at forandring fryder, så en liten tur er nok å anbefale. Banen er som nevnt ikke splitter ny, men den har karakter! Meget godt egnet til drifting hvertfall :D

Banen der er helt grei den! Liker den godt jeg! :D

Drifting er den fin til ja! hehe...

Forresten... du som har vært utpå der med bilen din??

Akkurat hjemme fra bana der nå, og var innmari mye skrensespor der som umulig kan ha blitt laget av noe gocart. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, ingen skader. Snurra i inngangen etter raka ja. Gikk inn litt for hardt, men traff ingenting. Må jo ta i litt når man først er på bane. Bilen fungerte veldig bra, og det ble noen ganske lekre runder om jeg skal si det selv. Sliter litt med en dårlig clutch (som skal byttes på mandag) og for bra grep. Må finne noen hardere dekk. De jeg har nå er jo supermyke. Banen løsnet på den ene bakhjulet bl.a. Må nok finne noe som sklir litt lettere og tåler mer...

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [sims]

Kjøp 100cc parila til under 10k med ekstra dekk og sånt =)

Ikke akkurat noe bra kjøp. Parilla ligger vel en del høyere i pris.

Og får du denne til 10k med ekstra dekk og mer utstyr så er det vel litt tvilsomt.. men man kan selvsagt komme over en som er bra.. jeg ser etter en Yamaha 100cc nå i første omgang.

Så hvis noen vet om en så si ifra. :)

Originally posted by CrZy_T

hvor lenge varer 1 heat da? 10min? 15min? 20min?

I snertingdal så er vel et heat ca 12 minutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider