Ben are Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 RS500 coolern tror jeg blir vrien å få inn...men som sagt ring Wetterhus Racing (Torgeir Wetterhus). http://www.wetterhusracing.no RS 500 coolern passer overaskende bra til å være ford dingser!!!! Så det så! :) Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
75mk2 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Hva med bredden på rørene? en 56cm brei radiator kan ikke gå mellom røra når bredda mellom dem er 54cm. Er det da målefeil, forskjellig bredde på radiatorer, eller forskjellige typer rs500 ic'er? Kanskje pace ic osv er litt bredere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 enten bruker du radiator med kobber tanker, og banker inn sidene, eventuelt kapper rørene skrått. Og sveiser dem på pekende litt utåver! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 RS 500 coolern passer overaskende bra til å være ford dingser!!!! Så det så! :) Ok,skal ikke nekte på det hvis du har prøvd det,er jo positivt det for jeg har aldrig prøvd den i 240 :) Men Torgeir Wetterhus har 2 stk modeller(en stor og en VELDIG stor) til utrolige rimelige priser. Veldig fine kjølere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Ok,skal ikke nekte på det hvis du har prøvd det,er jo positivt det for jeg har aldrig prøvd den i 240 :) Bare hør med Håvard det! Han har brukt mange sånne i 240! :thumb Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hehe...ja hva har han ikke prøvd på 240! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg