Gå til innhold

Hvilke feil på E36?

Ranger emnet

andrej1

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruke 5 poster på å kjefte opp gutten for at han spør istedet for å faktisk svare han? Er mer vits med en topic med svar i enn en topic med refsing i! Når jeg skal søke opp en topic for jeg lurer på noe ønsker jeg å finne svaret jeg leter etter i topicen, ikke masse innlegg av folk som klager over at man ikke har søkt. Har man svaret spør man ikke! Hvor har det blitt av hjelpsomheten til folk?

Solid Audio skrev opp mye bra. skjekke også hjulbuene bak for rust. Har hørt det skal ruste godt her og, spesielt hvis bilen er senka ( Hjul tar borti karosseriet og sliper av lakken)

ellers finner du også masse hjelp på http://www.bimmers.no :) Lykke til med bilkjøp :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha!

Åssen merker man dårlige foringer eller slitte opphengskuler?

Det beste er å få den opp på en bukk. Da ser man fort om de begynner å bli dårlige.

Ellers hvis du merker den smeller litt bak når du girer så er det også et dårlig tegn.

Er også smart å sjekke innfestingen til traversen bak der den henger fast i gulvet under baksetet. Hvis den har begynnt å ruste eller sprekke der så hadde jeg holdt meg langt vekke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løft opp bilen så river du og sliter og bøyer litt på hjulene så merker du om det begynner å kakke og smelle i de. Kjenner også om foringene gir etter veldig mye. Kan også bruke et stort skrujern og bøye og presse på opphengskuler og foringer så kjenner du om de gir etter for lett eller smeller. Man hører ofte smelling fra opphengskuler og foringer når man for eksempelrygger bakover og så kjører framover, når man girer og svinger i rundkjøringer osv.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider