CoilOver Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Drev å våpslipte på bilen, også kom jeg ned til metallet (var ikke meningen). Etter jeg var ferdig med å våtslipe, tørket jeg over området med papir, og vakset deretter med silikonfjerner. Så tørrslipte jeg på nytt der metallet var synlig (800 papir), så vasket jeg over med silikonfjerner på nytt og la på syregrunning. Var det dårlig fremgangsmåte? Vil det fremdeles begynne å ruste fordi det kom vann på metallet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Ikke noe i veien for det. Så lenge du tørket området. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troutmaster Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Er det noen som har en link eller bare kan fortelle hvor man får tak i syregrunning på spraybox samt hvor man kan få kjøpt silikonfjerner. Type/merke er også av interesse. Som dere forstår; er temmelig grønn på dette området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Ring til en lakkgrossist. F.eks. bang & folkestad i kr.sand, eller thiller i trondheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 Teroson 1k etch primer. Sikkert ikke like bra som expogygrunning, men koster mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troutmaster Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 ']Ring til en lakkgrossist. F.eks. bang & folkestad i kr.sand' date=' eller thiller i trondheim.[/quote'] Ser at du også har lurt på hvor man kan få kjøpt syregrunning en gang i tiden; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=84958&highlight=syreprimer . Er der virkelig ingen nettbasert butikk eller butikker som selger dette via postordre? Tenker da også på silikonfjerner. Selger noen av de butikkene du snakker om via post? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 gulesider.no + tlf = svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troutmaster Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 ']gulesider.no + tlf = svar ;) Joda, kjekken. Men gulesider + tlf er faen ikke = nettbutikk. Alle kan ringe til lakkerere å spørre og mase, men det var liksom ikke det jeg er ute etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Hehe.. Men du spurte om "noen av de butikkene du snakker om via post?" Og da er eneste måte å finne det ut av, å ringe til dem. Thiller selger via post (om du med post mener nettbutikk, så tviler jeg ærlig talt på at du finner noen. De fleste som kjøper lakk, kjøper det via lakkforhandlere eller privatpersoner). Tiller AS Haakon VII's g 5 7041 Trondheim - Sentralbord adm.......................... 73 92 40 00 Så sier du at det gjelder lakk, og vil havne på riktig plass. B & F vet jeg ikke om de selger via post, men lakk er rimligere der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Troutmaster Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Nei, jeg tror du har rett. Jeg søkt og søkt, men det ser vanskelig ut. Skulle nesten tro det var dop, en forsøkte å kjøpe over nett. Forresten så er det med dop enklere. Er vel importører og bransje som har snakket sammen. For at det finnes et marked, hersker det ingen tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 dem har på Bilxtra, syregrunning og silikonfjerner! har det her i Askim hvertfall... Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg