Gå til innhold

hjelp til ledningsnett B230ET fort

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

på 740'en går alt mulig dill fremunder panseret sammen med motorlendingsnettet. du må rett å slett renske bort alt sånt. Litt avhengig av hvor mye ledninger du har tatt ut av bilen. Jeg slakta et B230F fra 91 740 med 50%.. var noen kilo.

husk at en del ledninger i motornettet går til sånt tull som du ikke har alikavel, som A/C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rensket et likedan nett som deg aremma..

de "trekant" kontaktene er til blinklysene.. jeg husker ikke i farta hva de andre gikk til.. må se på kontaktene mine;) tok ut ledningene og merket de.. men merket ikke de overflødige..hmmmmmmmmm

men kommer nok til å trenge litt hjelp når jeg skal skjøte 740 nettet inn i 240 nettet.. har lagt alle ledningene opp ved siden av hverandre.. skal bytte hele ledningsnettet i fronten på 240n når jeg bytter motoren, håper det blir lettere enn å bytte motor for så å skjøte inn ledningene.. :thumb *håper jeg sparer litt tid på det.. må bare overhalle motoren før den blir montert*:hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rensket et likedan nett som deg aremma..

de "trekant" kontaktene er til blinklysene.. jeg husker ikke i farta hva de andre gikk til.. må se på kontaktene mine;) tok ut ledningene og merket de.. men merket ikke de overflødige..hmmmmmmmmm

men kommer nok til å trenge litt hjelp når jeg skal skjøte 740 nettet inn i 240 nettet.. har lagt alle ledningene opp ved siden av hverandre.. skal bytte hele ledningsnettet i fronten på 240n når jeg bytter motoren, håper det blir lettere enn å bytte motor for så å skjøte inn ledningene.. :thumb *håper jeg sparer litt tid på det.. må bare overhalle motoren før den blir montert*:hello:

ok da så begynde å lure på ka dei var til:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider