Gå til innhold

Film: Gatebil Rudskogen Juli 2006 av Pudding

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

bare kødder litt :), jeg liker jo amrikanere. Syns det er helt greit.

jasså ja.. slenger dritt om bilen til fattern:iconsm

hehe.. måtte le når jeg så det:thumb

konge film pudding!

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såg att du fick min Mattsvarta S13 på film och kompisens Amazon:)..Morro;)

Bilen din var DRITRÅÅ!!!

Men du kjørte som ei pyse!

Der, nå fikk jeg sagt det ;)

Artig at dere tok turen til gatebil ja, får håpe ikke kompisen i Amazonen ble allt for flau ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kul film Pudding! Eneste jeg syns at utstillingsfilminga var litt rotete noen ganger, kult filma men, skulle hatt litt variasjon. ble mye gå rundt bilen og legge linsa innpå kule detaljer osv. Hva med å bare ta "stillbilder" innimellom osv? Eneste jeg la merke til egentlig, ellers kult med "intervjuer" og litt sånt.

Jeg likte den svarte S13 du filma en del, den gikk grisebra!

Mye sant her.. Ja jeg gikk og så på bilene selv, og hadde med kamera... Derfor berer mye av filmingen litt preg av at jeg ikke var artistisk, eller jobbet med det.. derfor også mye shakycam :( Men men greit nok :)

Utrulig bra film. Bra redigert, bra musikk valg. Supert. Akkurat som resten av filmene dine.

Btw, du som har laget filmene på http://www.gunstig.no?

Ja det er min bilvideo hjemmeside, har laget allt som ligger på den siden.

Har mye mer som ikke har kommet på nett, og MYE jeg aldri har fått tid til å redigere... Har mye norsk bilhistorie på film her i bokhylla mi... :|

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen din var DRITRÅÅ!!!

Men du kjørte som ei pyse!

Der, nå fikk jeg sagt det ;)

Artig at dere tok turen til gatebil ja, får håpe ikke kompisen i Amazonen ble allt for flau ;)

hehe...bilens hjulinställningar var inte helt korrekta samt att det blev ju gulflagg så fort jag visade mig på banan:(

Och sen har man självklart en hel del att lära då detta var första gången bilen kördes i detta skick:)

Gatebil är höjdpunkten varje år,,vi lär inte missa nästa;)

Vad är Flau??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid bra laget :)

Har savnet deg,Hans og Hk på skogen nå, har vært mange treff dere ikke har vært på vettu... :( Ikke bra...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alltid bra laget :)

Har savnet deg,Hans og Hk på skogen nå, har vært mange treff dere ikke har vært på vettu... :( Ikke bra...

Jeg har bare røde skilt som matcher bilens røde lakk, så jeg får aldri kjørt noe føler jeg? :|

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare røde skilt som matcher bilens røde lakk, så jeg får aldri kjørt noe føler jeg? :|

Er vel kanskje sant det ja, men uansett så kunne dere jo kommet og tittet/filmet da :)

Savner fortsatt Dori'n jeg da...:) Kim (Han som alltid er med meg) har kjøpt seg en gull bil også nå, bmw 745 med 3,5 liter turbomaskin i, blir vel kanskje litt skogen på den også :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider