Gå til innhold

Endelig golf 1 på meg også :)

Ranger emnet

tjekk

Anbefalte innlegg

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4 brukte stålfelger til Passat/Golf 3/Corrado burde da ikke være så vanskelig å skaffe for en drøy 500lapp uten dekk. Koste på bredding til ca 1000lappen pr felg, og noen dekk som gir fin strekk, så har du jo noe som er relativt unikt (her til lands), og pent. Kanskje polere kanten, og lakkere senter i samme farge som bilen, så tenker jeg det blir utrolig bra:)

Her får du et lite inntrykk av hvordan stålfelger tar seg ut, og etter min mening så er det nydelig (riktignok ikke fullt så breie som på bildet):)

ND_05_flat_black_rabbit.jpg

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kjøre med er det veldig stivt synes jeg.

å når vi monterte blei vi sjokkert over hvor "trege" (Stive) demperne var! måtte på med kropsvekta mi for å få den inn.

når jeg bruker kropsvekta mi på framsjermen nå så fjerer høyprofil dekkene mine ca 2 cm og fjeringa 1 cm.

Men mulig vi ikke ser forsjell før vi er på samme bane og jeg har lert meg å kjøre framhjulstrekker :)

Forskjellen på "bra" og "dårlig" gewinde ser man gjerne allerede på vei til banekjøringa. Biler med billiggewinde har en tendes til å hoppe og sprette endel mer ved vanlig kjøring.

På bane er det mer enn gewinden som bestemmer hvor fort det går (selv om det betyr mye å ha et bra understell). Se bare på Kaldblod som kjører Like raskt om ikke raskere enn Böhser Onkäl med kun senkefjører og utslitte gule koni på sin 16v, mens Böhser Onkäl har gewinde ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil nok tro at til mine kjøreferdigheter så er det vel ikke gewinde som skal begrense denne bilen på banen til neste sommer :)

Har tatt noen onklie bilder av bilen nå som jeg skal legge ut når jeg kommer heim fra arbeid :)

får mere og mere troa på stålfelg nå! hadde det bare gått an å funnet brukt! nekter å betale 4500 for stålhjul uten dekk :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om denne balupunkt høytaleren er orginal i bilen?

hytaler.jpg

så har jeg denne kontolleren til ebersprecher eller hva det står på den, jeg har fått beskjed av noen at dette er en bensinvarmer? noen som vet hvordan jeg bruker denne? den tikker og er lys i den nåt jeg trykker på den men aner ikke hva som sjer.

eberspresher.jpg

Hær f.eks sert det ut som lavprofil

jj.jpg

Var også på vianor i går å henta disse 2 eskene til å sende bbs hjula til en ny lykkelig eier :) karn til venstre het daniel og kunne fortelle han somregen var full da han kom på jobb :full:

kass.jpg

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider