pearlex Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 hvor får jeg kjøpt slik kit sånn at jeg kan ta vekk låsen og dørhåndatakene på døra, sånn man trykker på nøkkelen så popper døre opp?? noen som vet, husker ikke i farta hva det heter, derfor slik en forklaring. hehe Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 shaved door kit.. dorpopper.. f eks.. tuning.no har vel sikkert slike kit.. sjøl om dem nok er dyre. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Juli 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 finner ingen ting jeg.. Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Keyless entry baserer seg på en brikke du har i lomma, og en sensor i bilen som "føler" at brikken befinner seg i umiddelbar nærhet. Det du snakker om er såkalte Doorpoppers, og har altså ingenting med Keyless Entry å gjøre :) Nå som jeg har flisespikket meg ferdig: hør med gutta hos AutoCustom ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg