Mk2-16v Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Rød sportsbil som drar i fra snuten, tøff film...... http://home.no.net/gtiweb/FS/cj_24091.wmv Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Hihi Morro! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2003 Den var dårlig ass:D:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Droppa å laste den ned....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juli 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2003 Originally posted by Walter_Melon Nå satt jeg i hele 40 sekunder å venta på en film med kanskje en illsint Honda NSX, Fejjaji 355, Lamborghini, Masserarti, Påssje eller noe...så er det en lusen radiobil... angry Til alle som leser: IKKE LAST NED FILMEN Du må ikke ta alt så seriøst, beklager at jeg sløste bort 40 sekunder av ditt liv. Syntes filmen var litt kul jeg da, selv om det ikke var en Fejjaji Du hadde fått mer oppmerksom hvis du hadde krusa nedover Karl Johansgate med en radiobil enn i en Fejjaji ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg