Olaisen Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Ja, spurte meg selv om det samme, derfor jeg ikke er så mye på bilforumet, er så masse useriøse folk her inne som bare driver med klistermerk trimming. Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Alle som synes luftfilteret til nico er latterlig, sjekk denne linken: 200hesters luftfilter! ON topic så er jeg gjerne med på et treff i Tromsø, just say when! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 har hørt fra en kamerat at det planligges streetmeet nå ganske snart. meen når har dere tenkt og ha det kvelds treffe? passer bra for meg å kåmme 14-15 august:) Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg