Gå til innhold

Min Omega '99 GL Sedan

Ranger emnet

pepsi

Anbefalte innlegg

Offtopic: Føler at X-Cell er en Biased Omegahater jeg... :D.

X-cell er bare sur fordi han måtte selge vindunder kjerra. for han hadde ikke råd til den som bruksbil og endte opp med en Combo 1.7d med opel disel og ikke isusu. men gammle isusu diselen går faktisk bedre en opel eller "GM" diselen hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

X-cell er bare sur fordi han måtte selge vindunder kjerra. for han hadde ikke råd til den som bruksbil og endte opp med en Combo 1.7d med opel disel og ikke isusu. men gammle isusu diselen går faktisk bedre en opel eller "GM" diselen hehe

er nok isusu motoren som står i min.. ;) hadde 150 på nåla på den i går.. ;P hehehe.. men en ting er sikkert.. combo'n sitter mye bedre i svingene enn omegan.. ;) det er testet på en svingete vei som jeg kjørte omegan på vær dag.. :)

ikke råd til å ha omegan?!? :P lol.. det var nå det dummeste jeg har hørt.. ;) bare suget på noe morsomere som slo meg.. ;) å har nå en litt spesiell sak stående.. ;)hihihi:offtopic

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok isusu motoren som står i min.. ;) hadde 150 på nåla på den i går.. ;P hehehe.. men en ting er sikkert.. combo'n sitter mye bedre i svingene enn omegan.. ;) det er testet på en svingete vei som jeg kjørte omegan på vær dag.. :)

ikke råd til å ha omegan?!? :P lol.. det var nå det dummeste jeg har hørt.. ;) bare suget på noe morsomere som slo meg.. ;) å har nå en litt spesiell sak stående.. ;)hihihi:offtopic

Tok deg litt nær av den.haha hmmmmmmmmm

Du newtons lover sier sitt .

hva veier omegan og hva veier combo?

Hvordan lisser hadde du på omegan og hva har du på comboen????

dempere, fjører??

Omegan klarer seg fint i sving når man tenker på tyngde.

uhhuuu 150 på nåla haha da har jo jeg gammle gode omegan i 3gir på 4900rpm.hmmmmmmmmm

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ting jeg kom på :|

Hyling i bremsene når de blir varme... klosser og alt bytta når bilen ble kjøpt i februar/mars.. Noe jeg kan gjøre med det? noen snakka om noe pastagreier jeg kunne ta mellom kalipper og klossene, men har ikke peiling :)

Opel Omega B -1999- 2.0l 16v

På let etter ny motor til denna, har du en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville kjøpt noe slik "anti bremsehyl" pasta ja.. funker faktisk.. :)

og vinduene på omega er ikke lette å sote.. tar du ut rutene og koster på deg en litt bedre film..type 3M sin eller.no så har du en fair sjangs til å få det meget bra.. :)

å til vår "evo" mann.. tok meg ikke nært.. å min omega var jo en SPORTS værsjon.. :P ikke glem at jeg har hatt en del råe biler før "SKomegan" :P

men combo'n er å blir go cart.. :P en kloss på "2tonn" som er 14meter lang å nesten så høy at man får høydeskrekk fra førersete blir aldri SÅ mye go cart.. :P men vi får se når motoren er klar i combo'n.. å når du er ferdig med din motor.. :P kjøre rundt deg å selge pølser.. :P å da skal jeg fanmeg LAGE pølsene også.. ;) hihihi

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uhhuuu 150 på nåla haha da har jo jeg gammle gode omegan i 3gir på 4900rpm.hmmmmmmmmm

Dæven for ei kasse du har... hadde det vært meg måtte jeg ha liggi i 4. på rundt 3-4KRPM, kan jo trekke den til 6800 og få det til på 3., men trukke bilen min blir så glad i meg da...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kasse har jeg da? ser jeg og Pepsi har samma mottor (i teorien). Utenom at din er et par - 5 år nyere, hehe...

Min når jeg max 50 på første, ca 85 på andre, 140 på 3, tenker 170 på 4. og 220 på 5.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider