Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet

245 gl

Anbefalte innlegg

Jaja,får se ang. lakkering av viskerarmene...fått lakkert litt i helga,men hva jeg har lakkert vet jeg ikke helt hva er :p.Hvis været holder seg varmt skal jeg prøve å få lakkert spylervæsketanken også,hvis ikke,venter jeg til våren da jeg ikke gidder å ha hastverk på meg.:)

Her er den "tingen"...noen som vet hva det er?

Bilde001.jpg

Må legge ut et bilde av "grom"baumet også:D

Wunderbaum.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velfortjent!

Nei, har ingen tråd. Ikke foreløpig ihvertfall. Burde starte en. Men for å si det sånn: min er IKKE så strøken som din:shake

Vanskelig å kombinere 15 000km/året i all slags vær og føre med prosjektbil. Blir stort sett prosjekt "holde rusta på et lavt nivå" selv om selv det er dårlig nok med alle de andre volvoene jeg også må holde i stand:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøken vogn du har, helt nydelig!

Felg og senk på denne, så blir den rå! :)

Tusen takk for det!:)

Felger ja,var faktisk og så på det sist helg,turbofelger da,men det er iallefall felger:P. Ble ikke noe kjøp av de fordi selgeren sa først at han hadde 4 originale turbofelger men da vi kom opp der hadde han kun 3 originale felger og 1 kopi...det er nokså stor forskjell på original og kopi,så det ville jeg ikke ha...venter heller og ser etter noen bedre felger som det også er 4 like av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da får jeg legge ut bilder av felgene jeg har fått meg...er de kjente 17'' Eiker E1 felgene,men jeg syns de er nokså fine:) Her på bildene er de skrudd på for å se hvordan det ble og kjenne etter om de var skeive (noe de heldigvis ikke var)...på bildene er det ikke senterkopper og ventilhetter,men det kommer nok til sommeren.Og at den ene trenger lakk på den ytterste kanten pga. kantkjøring osv.,men håper det blir bra:)

245enMe17EikerE1.jpg

Volvo245Me17EikerE1.jpg

245enme17EikerBakfra.jpg

245enme17.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider