Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet

245 gl

Anbefalte innlegg

Fin bil du har... En ting å klage på: Høydeskrekk... 245 ser skamfet ut når den er skikkelig lav og med di felgene der... Så enten så investerer du i ett senkesett eller så kapper du fjørene. Kappe må du vel uansett gjøre på senkesettet også... Men ellers en meget strøken og pen 245.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen var veeeldig fin, men du er nødt til å senke den. Kjøp lesjøfors og kapp 3 runder bak og 2 foran. Da har du fint stuk på bilen. Kan ta et bilde av min så du får se åssen det ser ut!

I know...men får man papirer til senkesett til 245?jada,bilde er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel og pen bil, men fjern Volvo-skrifta på frontruta - alle vet jo at det en en Volvo... Trenger jo ikke akkurat å opplyse om det!!!

Hehe,jeg har alltid likt slikt jeg...men nå har jeg ikke massevis av andre harryeffekter i bilen da:P Men om jeg noen gang får påpakk om å fjerne den tviler jeg på at det vil bli satt på en ny.Har bestilt hvite "VOVO" bremsecaliper dekaler fra USA nå,håper de kommer raskt:D skal også ha meg volvo på senterkoppene til felgene og volvo på ventilhettene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fint det der gitt:D Grattis med felger.

Du har ganske mye svarte lister ser jeg. Skulle nesten hatt tak i svart grill og lister over lyktene også?

Håper du vil la den forbli like strøken i all framtid også:)

Takker...svart grill,lister over lykter,svarte dørhåndtak,svart takrennelist (om det fins da) og svart list på frontruta er vel det som gjenstår...tar litt etter litt,men gidder ikke å hive på for eksempel en grill som er svart og litt falmet og slitt,da venter jeg heller og finner en fin liksom.

Det er kjekt med slike kommentarer,hjelper på det! og ja,jeg sover ikke så godt om natten om jeg vet at noe ikke er som det skal være på bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider