Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet

245 gl

Anbefalte innlegg

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ombestemt meg,blir nok ikke senking nå nei,selv om det var planen...har funnet rust på høyre sida "under" vinduspakningen (er skjult rust,men jeg vet at den er der) så jeg prioriterer heller å få fiksa det...så blir det forhåpentligvis litt goodies etter det:)

Takk for fine tilbakemeldinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydeligt me kvit vogn! litt småskeptisk t oransje eiker felga. men kan venne meg til det;) for å få den 100% kul mangla du barra senk ås sota ruter:) mn ellers så va an faen meg fin asså!

:volvopower: keep up the good work;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydeligt me kvit vogn! litt småskeptisk t oransje eiker felga. men kan venne meg til det;) for å få den 100% kul mangla du barra senk ås sota ruter:) mn ellers så va an faen meg fin asså!

:volvopower:

Takk:) valgte en litt crazy farge fordi da skiller man seg litt ut:P lys soting og senk kommer en gang håper jeg:Dhehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) valgte en litt crazy farge fordi da skiller man seg litt ut:P lys soting og senk kommer en gang håper jeg:Dhehe

hehe skader ikke og ha bil som skiller seg litt ut nei;) så lenge det er positivt hvertfall:D stå på blir bra bil detta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent. Fikk taki steinsprutskydd jeg også som jeg fikk på mandagen. Har ikke sett så mye på den enda. Tok du å klipp av over lista nedesrt eller tok du av?

Jeg tok av lista,rengjorde godt (fjerna alt av teiprester ol.) og klippte den til slik at den er klistra på rett ovenfor hullet til lista...om du er med på hva jeg mener?:P

Om du prøvemonterer lista før du teiper den på ny,vil du se lakken på bilen din fra der hjulbuelista slutter og utover hjulbuen.(mot bakdøra)

Da klippte jeg til en bit fra restene av det jeg klippte av, festet den rett under steinspruts- skydden slik at det ikke er noe mellomrom, og vips på med lista:)

Kan vel også si at jeg vet av en hvit 240 som har steinsprut's-skydden montert etter lista,og det var ikke fint...mye bedre å ta av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider