Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet

245 gl

Anbefalte innlegg

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

etter min mening er de litt jalla med øyelokk men e jo ikke værre en å prøve dem på og se hva du sjøl synes passer best?:)

Sant det...om dem kommer på til sommeren,blir dem bare til jeg blir lei dem og så kommer nok chromelistene på igjen,da jeg egentlig ikke skal ha plast på bilen:P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ReVolvolution

Må bare si deg en ting, du har en veldig flott bil! Litt senking og felger, gjør seg.. Ville ikke ha gjort så mye mer utover det.. Ny type bakluke også kanskje..

Stå på videre gutt, og ta vare på damen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye pes å lakkere speil-husa?

Spørs hva du mener med pes da:P...

tok dem først av,tok ett speil om gangen.

Så rengjorde jeg det med rødsprit,for så å maskere den innerste delen av speilet og selve speilet.Passte på å få bikka maskeringsteipen rundt baksia av speilet.(ja,vi skiftet begge speila for ca. 1 år siden og det var et helvette å få dem til å sitte så jeg lot dem stå på...lakken "siger" ned i speilkåpa uansett).

Så pusset jeg det ned...brukte fint papir,husker ikke korning,men tror det var 300 først og 400 eller 500 tilslutt.

Så vasket jeg det grundig med rødsprit.

Så la jeg det med ene sida opp og sprøyta det med grunning...da dette var herdet tok jeg andre sida.

Så gjorde jeg akkurat likt som over bare med 189 lakken,hadde ikke klarlakk over da dem jeg kjøpte lakken hos sa at det ikke var nødvendig...

Da alt av lakk var tørt tok jeg forsiktig av maskeringsteipen og polerte den innerste delen av speilet med svart stoff...

Så;ut å montere!:)

Puh,du/dere kan ihvertfall ikke klage på at jeg ikke har gitt et utfylldende svar:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si deg en ting, du har en veldig flott bil! Litt senking og felger, gjør seg.. Ville ikke ha gjort så mye mer utover det.. Ny type bakluke også kanskje..

Stå på videre gutt, og ta vare på damen!

Takk...Felger har jeg,må få lakkert dem snart...senking vet jeg bilen trenger:D

Nye typen bakluken er ganske så gudd,men jeg har en ny ståendes med ny lakk,vindu og pakninger som skal på til sommeren

hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir jo litt fort skitten igjen da men...sprø er jeg også:P

Det er bare å komme,så skal jeg ta din også:Dhehe

Hehe, tror du hadde angret fort hvis jeg hadde komt.

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider