Gå til innhold

Noen bilder av 245'en

Ranger emnet

245 gl

Anbefalte innlegg

Knips noen bilder av steinsprut beskyttelsen du har på hjulbuene bak a? Å mål litt på dem? Jeg er kåt på å få laga meg noen sånne!

Fin bil forresten;)

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 828
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morten: Verken hørt eller sett :P ;)

Har ikke bilder av steinsprutbeskyttelsen her og nå, men du får kjøpt ferdige til 200 kr. paret av en kar på Volvoforum.no, og dem er like originalen....men om du vil lage selv kan jeg måle lengde og sånt på den andre jeg har liggendes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten: Verken hørt eller sett :P ;)

Har ikke bilder av steinsprutbeskyttelsen her og nå, men du får kjøpt ferdige til 200 kr. paret av en kar på Volvoforum.no, og dem er like originalen....men om du vil lage selv kan jeg måle lengde og sånt på den andre jeg har liggendes :)

Ja gjør det a? Jeg har metervis av den "teipen" som den er laga av. Kan sikkert sende deg et par vist du skaffer meg mål av den. Eller scaner det inn å sender bildet til meg på mail.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det a? Jeg har metervis av den "teipen" som den er laga av. Kan sikkert sende deg et par vist du skaffer meg mål av den. Eller scaner det inn å sender bildet til meg på mail.

Det må la seg gjøre...har det nokså travelt med jobb resten av uka nå, så hvis jeg ikke har skrevet noe innen uka er slutt så MÅ du bare mase på meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike.. Flett nye trekk det der?

Hvor mye ga du for den instrumentramma forresten?

Helt nye ja :D

Instrumentramma ga jeg 300 kr. for inkl. frakt...sikkert mange som mener at den ikke er verdt så mye men siden den er gått ut av produksjon så måtte jeg sikre meg en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Rett og slett vakkert! Hvordan ble veigrep og slik med senkesett og bilstein iforhold til orginalt? Har også samme R-sport trekk som deg.

Takk:)

Bilen er jo veldig MYE stivere og ligger MYE bedre på veien nå enn det den gjorde med originale dempere og fjærer...er nesten litt "drid" å kjøre på ujevn vei i byen (brostein ol.)...men litt må man da ofre :P

Du har samme trekka ja, fått montert dem? må oppdatere tråden din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider