Gå til innhold

derfor har vi glattkjøring når vi tar lappen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

men, her i norge er vi ikke stort bedre på vinteren da! (hvertfall ikke de som bor sør for trondheim! hehe)

Dette kan jeg skrive under på. Virker som de fra nord er mye mere vinter-vante enn våre sørboende slektninger. Moret meg stort da mine samboere skulle på skolen og det hadde snødd 1-1,5 meter over natten. Må bare dele dette med dere da jeg ble sjokkert over hvor lite logisk tankegang det går an å ha.

-Den ene av dem(som da er ei jente) begynte å måke rundt hele bilen sin, hvert lille snøkorn ble måket bort og hele bilen ble kostet ren. Da var det 5 meter med snø frem til veien enda.

-Den andre måket all snøen foran bilen. Altså all snøen som lå på bilen og rundt, ble flyttet til foran bilen, så all snøen igjen måtte måkes bort.

-Den tredje måket også snøen slik som den forrige, men måket så snøen en halvmeter til, og så en halmeter til.. osv. helt latterlig å se på.

-Den fjerde puffet bare snøen rundt om kring og kom ingen vei.

-Så skulle de komme seg ut på veien. Med en halvmeter avsats og 5 meter med 1,5 meter høy snø sier det seg selv at de kom ikke langt, nermere 20 cm.

Så måtte de måke videre. Så kjørte hu jenta seg fast, og gutta skulle vise sine kunster. de åpner bagasjerummet på stasjonsvogna og de tre guttene setter seg der for å få mere grep på hjula. Dette hjelper da svert lite da dette er en framhjulstrekker.. Og ikke bedre går det da jenta gir full gass og spøler seg nedover i gårdsplassen.

Alt dette strider jo mot all logikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vits og bare si det uten og finne en link?? Fikk lyst og se den nå! fatality

Hehe, det var igrunn i håp om at noen hadde den linken..

Prøvde å finne den selv, men gav til slutt opp.. :(

Får vel titte litt mer.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjørte hu jenta seg fast, og gutta skulle vise sine kunster. de åpner bagasjerummet på stasjonsvogna og de tre guttene setter seg der for å få mere grep på hjula. Dette hjelper da svert lite da dette er en framhjulstrekker.. Og ikke bedre går det da jenta gir full gass og spøler seg nedover i gårdsplassen.

Alt dette strider jo mot all logikk!

:lol

fy flate.. her tenker vi langt ja :)

hadde et par opplevelser i vinter jeg og.. da jeg kom tilbake til bilen, etter en dag på jobb, så hadde det snødd noe så jææævlig at den var bare en snøball!

eneste jeg gjorde, børste fram døren, fikk skuffa vekk spor til dekka i snøen, og starta bilen..

så vente ca 20-30 min mens bilen tinte seg selv!

kom greit ut på veien hvertfall! og det uten å bruke spade eller annet enn henda og evt en kost!

og hvertfall ikke spa vekk 30 tonn snø for å komme 20 cm fram! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, her i norge er vi ikke stort bedre på vinteren da! (hvertfall ikke de som bor sør for trondheim! hehe)

kan takke min far for at jeg klarer å holde bilen på veien.. på de svært farlige og såpe glatte veiane som er her mellom november til februar/mars! hehe

Er litt kjipt at de nord over ikke klarer å kjøre på veien om sommer'n da.

Er jo der flest kjører seg ihjel, også på tørt føre da ;)

Og i USA kjører de på helårsdekk, og alle vet jo hvor bra det er å kjøre på uansett føre.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider