Gå til innhold

Tråden om min 1980 mod. 245 GLT!

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau, da fikk jeg dilla litt med Blåmann i dag og. Åpna panseret i dag, og fant ut at stagene mine, spylervæsketank-holderen, ekspansjonstankholderen og radiatoropphengene mine trengte litt oppfrisking...

Stagene ble pusset ned til bart metall med 1000 papir og vann.

Før, kan ikke se det så godt på bilde, men de var STYGGE! Helt flassete og matte...

Toppdeksel.jpg

Nå, fine å røde.. Ser litt lyse ut på bildet...

CIMG1483.jpg

Annet som ble gjort:

Blei bedre enn rusta og brune greier....

CIMG1485.jpg

Så veldig støvete ut her, men de er helt blanke.... Er autosol støv... :p

CIMG1486.jpg

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ennå, men det kommer vel. :p

jah, den må du ha!!

Ps. så bra ut det du har gjort i motorrommet nå! Jeg har gjort tilsvarende selv, bare at jeg lakket sølv, da sort ikke ville fått noe særlig kontrast mot mørk grønn.. Men det så fett ut med sort mot lyseblått :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På spylervæskebeholderen,tok du den av?må få lakkert den selv....ble veldig fint nedi motorommet ditt nå.Gtx fronten ble også fint:)

Ja, jeg tok den ut. Blir bedre finish da vettu. ;)

Tok å løsna alle slangene som hang fast, og koblingene som henger fast på pumpa, så er det bare å løfte opp tanken, løsne 3 skruer så er den ute... m'm

Takk for ros. ;)

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah, den må du ha!!

Ps. så bra ut det du har gjort i motorrommet nå! Jeg har gjort tilsvarende selv, bare at jeg lakket sølv, da sort ikke ville fått noe særlig kontrast mot mørk grønn.. Men det så fett ut med sort mot lyseblått :-)

Yep, prøver å få tak i en nå.. heheh...

Takk for det, og det ser faktisk ennå finere ut på ordentlig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, og bra at du fikk start igjen!

Hvordan synes du det er å kjøre med polyforinger i understellet?

Blir det stivt og "vondt"? Knirker det?

Takk for det. :m'm:

Det er iallfall mye stivere enn alle biler jeg har kjørt tidligere! Men det er deilig å slippe krenging osv... Det knirker ikke, men dunker litt i understellet over fartsdumper... Men fartsdumpene kjører vi jo ikke på? :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...