Gå til innhold

produktfeil på forsterker.?

Ranger emnet

Trollet_

Anbefalte innlegg

hei, jeg vant en auksjon på netthandelen.no på en carvor bilforsterker som jeg hadde tengt og bruke på et par 6,5" sett på hattehylla, da jeg hadde koblet den opp 100% riktig skulle jeg sette nøkkelen i tenninga, men da sa det "futt" bak meg og bilen var fyllt med røyk. så skrev jeg til netthandelen.no at jeg skulle ha ny forsterker på deres bekostning. dama jeg prata med sa at jeg skulle sende den tilbake, og hvis det viste seg og være "brukerfeil" måtte jeg betale frakten + et gebyr på 200.- siden de hadde undersøkt den.

er det da slik at de kan ta den inn og bare si helt uten videre at det var min feil uten at det var det?

synes det var rart at verken sikringa til lednings-settet eller sikringa i forsterkern gikk.

men noen som har no forslag på hva jeg skal gjøre?....gidder ikke og sende den inn for så at de skal kunne påstå at jeg har gjort feil..... hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok ikke automatsik feil så fort du sender den inn :) ¨

De undersøker den for og finne ut om det er bruker feil. Er det feil på varen som ikke skyldes feil på koblinger du har gjort, får du kansje ny eller den blir reparert. Er det din feil kan du velge og få den reparert eller sendt den tilbake til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen ting til overs for netthandelen :)

Har selv vært ute etter no billig jalla en gang i tiden, og ingenting at det funka som det skulle :)

Si ifra hvis du vet om noen som vil innre bagasjerommet mitt :P

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. min onkel og jeg har handlet en del hos netthandelen.. jeg har aldri handlet stereoprodukter eller likn der, men han kjøpte en vinsj og en slik forsterker.

Forsterkeren var defekt når vi fikk den. jeg koplet opp alt 100% etter hvordan det skulle gjøres, helt død!

Sendte mail til netthandelen, og fikk tilsendt ny!!

Samme med vinsjen. der sendte dem bare ny. aldri sendt noe i retur!

Med slike "billige" produkter som dem gir 100 kroner for syntes jeg det er drøyt at du må sende inn og betale!! Billigere for dem å bare gi ut ny! for regner med dem betaler ut igjen frakta du må legge ut!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte at ola dunk går rett på limpinnen vær eneste gang, og kjøper en "grisebillig monster forsterker"

Også kan jeg ikke skjønne at folk ser veiledene prisen til Uscarvor f.eks, også tror de at de er "heldige" når de kjøper en forsterker til 500 kr, som kanskje er verd en 50 lapp, men priset til 5000,-

Hadde folk ikke kjøpt slikt, hadde ikke markedet vært overfyllt med humbugvarer

You get the point!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men har hørt den forsterkeren på et frontsett tidligere og synes slett ikke den var så ille på et sett 6x9. betalte tross alt bare 250.- for den men skal prøve og sende den inn.!

Nå må du ikke tro at det var deg jeg siktet til, for det var det absolutt ikke :)

Det som irriterer meg er at flere på dette forumet har kjøpt disse forsterkerene for 500 kr på netthandelen, og så kommet hit og prøvd å solgt de for veiledene priser. "bare se veiledene pris på uscarvor.no"

Hvor tette tror de folk er? Svindel er det, SVINDEL!

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider