Gå til innhold

Bremseskiver fra biltema

Ranger emnet

volvo240gl_1986

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hei, de bak kan virke... Men FOR ALL DEL ikke kjøpe framme. Det har jeg på min nå, med en gang du har bremset 2-3 ganger så kaster de noe jævlig. Olav fikk massasje i går da jeg skulle bremse litt hardt. Så ikke fall for den fristelsen.

da er det store spørsmålet hvor har du kjøpt klosser? er absolut ikke noe galt med skiver fra biltema, er bare ompakka skiver fra andre produsenter, jeg har 4x biltema skiver på bilen min nå, og absolut ikke kast i dem, klosser har jeg da kjøpt fra andre steder, for klossa til biltema tar knekken på stort sett alt som heter bremseskiver!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde volvo skiver forran før og den ene sprakk faen meg.. å nå har jeg biltema skiver i hvert hjørne som blir voldtatt hver dag og de er fortsatt fine de..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det store spørsmålet hvor har du kjøpt klosser? er absolut ikke noe galt med skiver fra biltema, er bare ompakka skiver fra andre produsenter, jeg har 4x biltema skiver på bilen min nå, og absolut ikke kast i dem, klosser har jeg da kjøpt fra andre steder, for klossa til biltema tar knekken på stort sett alt som heter bremseskiver!

har eg og hørt, at dei pakka om delene:)

men handler ikkje visse bildeler på biltema, såg noen berekuler til biltema og volvo orginal, der hadde dei laga tversnitt i begge berekuler,

men er jo en del år siden (1997) var på volvo i åsane (Bergen) eg såg dette så mye kan vell skje der og som andre plasser:)

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt merkelig at både jeg og colli har ekstremt med kast i våres skiver da.. mine er relativt nye og det rister mer og mer nå.. prøver faktisk å unngå bremsing og sånn skal det ikke være, uansett pris..

feiltema sier bare jeg, skal du ha ostehøvvel eller nye gardinstenger, da går du på biltema

940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html

x740 Tic 86 model - solgt

XOpel vectra 90 model - Herjebil

XVOLVO 240 STV 92 mod

x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt merkelig at både jeg og colli har ekstremt med kast i våres skiver da.. mine er relativt nye og det rister mer og mer nå.. prøver faktisk å unngå bremsing og sånn skal det ikke være, uansett pris..

feiltema sier bare jeg, skal du ha ostehøvvel eller nye gardinstenger, da går du på biltema

du får sikkert nye hvis du klager..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får sikkert nye hvis du klager..

det er sant... men ikke klag på biltama i mjøndalen...

han tassen som kommer å ser på det du klager på har en del peilig..

viste dere forresten det at grunnen til motorfester kjøpt på biltema ryker på grunn av burning???

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææ.. men jeg kjenner et stort monster som ser ut som et troll og som skjenner alle på biltema så jeg pleier bare å ta med han når jeg skal klage på ting uten kvitering :p da pleier det å gå fint..

Lenke til kommentar
Del på andre sider