Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål

Ranger emnet

nicoloco

Anbefalte innlegg

Sååååå fyller vi tråden med masse usakelig drit som sikkert ingen av moderatorene liker.

Som det heter; finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Og jeg tror personlig tråder som dette hindrer totalt ferskinger i og spørre, for de er redde for bli mobbet "for de har så teite spørsmål".

Ta to sekund og husk;

Når dere var helt ferske, kunne dere alt? Eller spurte dere ett og annet kanskje "teit" spørsmål? For det er tross alt det man lærer av.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå fyller vi tråden med masse usakelig drit som sikkert ingen av moderatorene liker.

Som det heter; finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Og jeg tror personlig tråder som dette hindrer totalt ferskinger i og spørre, for de er redde for bli mobbet "for de har så teite spørsmål".

Ta to sekund og husk;

Når dere var helt ferske, kunne dere alt? Eller spurte dere ett og annet kanskje "teit" spørsmål? For det er tross alt det man lærer av.

Jeg er helt enig med deg i det du sier her! Jeg prøver ikke å rakke ned på noen, jeg prøver å spre budskapet om å http://www.fuckinggoogleit.com . Det kan ikke være så vanskelig. Og alle som lurer på noe ønsker jo et svar, ikke at folk skal se at de lurer på noe! :) Det med at den glir ut er en naturlig konsekvens av signaturen min, jeg ber vel egentlig om det. Forventer egentlig at folk skal ta spøken, og ikke ta det som om jeg mener alvor og føle for å rakke ned på det! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider