Gå til innhold

Hvordan fyller man olje på denne supraen?

Ranger emnet

Mr.TransAm

Anbefalte innlegg

Hehe, og det har du fått fra? Har nå hørt at supra motorene er en av verdens beste motorer jeg da. Ganske sjukt og ta ut 1500hk+ på en 3.0-3.2 liter.

Er vel en grunn til at s90r her på forumet gikk over til supra motor og.

Første gangen jeg hører noe negativt om supra's driftsikkerhet, hehe.

Jeg tror nok heller han mente det ganske orginalt jeg da..

trokke en supramotor er like driftssikker lenger ved 1500+ hk..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyota sin 7m-gte som sitter i supra mk3... den er driftsikker den... kan bruke 6 liter olje på en uke... vanelig problem på de motorene...

6 liter olje er jo ingenting! er jo det min bruker på en sommerdag!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så helt sikker på om det gjelder for supra :P

Det eneste jeg vet om tåler svinkjøring og maximal belastining over lengre tid er en volvo med b20 motor :P

Tja..nå har jeg hatt begge delene jeg da...og jeg vet av egenerfaring disse to motorene er rimelige skuddsikre begge to :) Men...det faktum at det kan hentes ut "artige" mengder hk/dreimoment ut av supra-motoren...UTEN å korte inn levetida nevneverdig....gjør nok at jeg ville utkåret den til vinner i en B20 "vs" 2JZ-GTE test j1a :D

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider